Best Men (1997)

Actie / Komedie

geregisseerd door Tamra Davis
met Dean Cain, Andy Dick en Sean Patrick Flanery

Drie jaar heeft ze moeten wachten op een huwelijk, maar nu komt hij uit de gevangenis en is de heugelijke dag daar. Hij wordt door zijn vrienden opgehaald, die optreden als de getuigen bij de cerenomie. Onder hen is ook de bankovervaller, die door de pers Hamlet genoemd wordt, omdat hij graag Shakespeare citeert tijdens zijn misdaden. Op weg naar de trouwerij besluit hun vriend nog één overval te plegen.

Wel aardig filmpje. Beetje een zwak verhaal.

ik vond het ook wel leuk filmpje :-P

avatar van You_bastard
Ik zou er inderdaad niet voor naar de bios zijn gegaan maar op een DVD thuis op de buis gaat deze film wel lekker erin.

avatar van sn@ke
Erg goede film met redelijk beperkte middelen gemaakt. Het verhaal is vrij mager maar in de film zit veel leuke humor. De acteurs doen het allemaal perfect en zijn erg goed gecast. De film is kort maar goed. Het einde is erg leuk om zien erg leuk nagedaan van butch cassidy and the sundance kid . Er zijn natuurlijk wat clichés maar de film kent enkele leuke verwijzingen naar andere films. Deze kleinere film kan gemakelijk de concurentie aan met de , met hoger budget geregisseerde, blockbusters. Veel meer valt er niet over te zeggen , deze vermakelijke topper is één van de betere films in het actiekomedie-genre.

Leuk filmpie... geen hoogvlieger maar weet je wel 80 minuten te boeien.. aardig lijstje acteurs en actrices (Luke Wilson, Dean Cain, Drew berrymore).. leuke film

matig grappige film.
leuk voor een rustige nachtdienst.

avatar van pink_roosje
Leuke film met veel bekende acteurs. tijdens de film is het einde niet te raden maar tegen het einde vermoed je het ergste 3*

avatar van alec
Onleuke film.
Met zo een sterrencast had je er veel meer uit kunnen halen. Het verhaal is flinterdun en het eind is te belachelijk voor woorden terwijl het begin juist zo veelbelovend leek.
Een *1.5

alec schreef: