The Secret Life: Jeffrey Dahmer (1993)

Misdaad / Biografie

geregisseerd door David R. Bowen
met Carl Crew, Cassidy Phillips en Donna Stewart Bowen

Deze film is een verhaal over de meest beschreven seriemoordenaar in de geschiedenis van Amerika. 'The Secret Life' is een periode van zijn 14 jaar van moord en kannibalisme.

Als je van seriemoordenaar films houd!
of het interesseerd je moet je zeker deze film kijken.
De nieuwe is niet goed. Als je de nieuwe toch wil zien raad ik je aan deze eerst te bekijken, hiervan krijg je echt een raar gevoel. Geen filmverhaal maar echt zijn levensverhaal, met rare popmuziek die eigenlijk niet gedraaid word enz. En je ziet moord na moord. Veel enger en beter dan de remake.

Caligula
Voor mensen die het verhaal eens willen lezen : klik hier of hier

Afstompend geheel.
Het moorden gaat vervelen en maakt de film karakterloos.
Moeizaam afgekeken.

Waar gebeurt verhaal, een aantal moorden zijn best gruwelijk (gaten boren in een hoofd met een boormachine, en levend persoon in een vat met zoutzuur doen). Het verhaal is niet echt super en sleept zicht voort van de ene moord na de andere moord.

avatar van _Se7en_
Sensatie met als onderwerp Jeffrey Dahmer. De makers hebben zich alleen verdiept in de gruwelverhalen en niet in wat daadwerkelijk gebeurd is. Om echt een idee te krijgen van wie het persoon Jeffrey Dahmer was, raad ik je aan om deze met een korrel zout te nemen en Dahmer te kijken.

Meneer Bungel
Waku schreef:
Het moorden gaat vervelen en maakt de film karakterloos.
Probeer dan eens Dahmer (2002), die pakt het anders aan.