Clockstoppers (2002)

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Jonathan Frakes
met Jesse Bradford, French Stewart en Michael Biehn

Wanneer Zack, de zoon van een wetenschapper, een high-tech horloge ontdekt die de moleculen van zijn lichaam sneller laten bewegen, waardoor de tijd in de rest van de wereld stil lijkt te staan, lijkt het alsof hij de ultieme superkracht heeft ontdekt. Wanneer hij samen met een vriend gebruik maakt van het apparaat, moet er zo snel mogelijk een manier gevonden worden om de effecten terug te draaien.

Goede SFX, redelijk verhaaltje maar toch een zwakke teen movie. ik kom niet verder dan 2.5 sterren.

he ik heb deze film al gezien je gelooft het meschien nie maar het is wel zo ik ben naar thailand gegaan en daar hebben ze die film allang hij is vet cool ik vind hem 4sterren waard

leuke film met gave special effects maar wel een einde met een hoog disney gehalte

don-the-jeweler
Het gegeven in deze film vind ik wel aardig. Verder is het inderdaad best wel een disney feelgood film ofzoiets. Meestal ligt het aan je stemming of je dat waardeert in een film.

Ik vind het in ieder geval geen aanrader ondanks dat ik me er wel mee vermaakt heb.

Ik geef hem 3 sterren (das dus een 6/10).

Leuke film, leuke SFX en zeer leuke vrouwelijke bijrol. Zoals meerdere mensen boven mij ga ik mee met het idee dat de film een hoog Disney/feelgood gehalte heeft, maar het zeker de moeite waard om deze film, geregiseerd door Commander Riker van Star Trek te bekijken.

Altijd leuk French Stewart(Earl), net als in 3rd rock! Verder een aardig verhaal, en leuke en goeie specialeffects!

avatar van manic
Leuk idee, maar er is niet zo goed over 'realisme' nagedacht i.t.t. bij een gemiddelde Star Trek aflevering. Commander Riker had hier mee kunnen doen. 2**

Herald
manic schreef:

Leuk idee, maar er is niet zo goed over 'realisme' nagedacht

Stom eh, zul je altijd zien dat ze dat verpesten in films over horloges waarmee je bullettime kan creëren.

Leuk gegeven zeer slecht uitgewerkt film is leuk voor kinderen tussen de acht en twaalf jaar met in de hoofdrol Jesse Bradford (Swimfan)

BS
leuke teen-movie.
Toch wel orgineel verhaal, goed uitgewerkt mooi gedaan.Goed geacteerd en leuk om te zien.
Ga je er als volwassenen naar kijken zie je zo door het verhaal heen en is de happy ending voorspelbaar.
Blijft er nog een leuke film over,die orgineel en leuk is.
Goede hoofdrollen en idd French Stewart speelt erg goed.
3,5 ster amuzementswaarde

een leuke actie film. Ik wil zo'n horloge wel

Leuke film
ik heb deze film een keer op tv gezien
een 4,0

film_kaza
ik vond het begin wel leuk, maar op een gegeven moment werd hij saai. ik werd er nogal moe van

2,5 sterren.

avatar van JoeCabot
Vind het nog wel een redelijk leuke film. Heb nu en dan wel moeten lachen, zoals bij die dj-wedstrijd Mja, geef mij dan toch maar liever een De Lorean om in de tijd te reizen dan een horloge om de tijd stil te zetten!

avatar van xenne
1 ster voor de titel en het idee kan er nog net af. uitwerking totaal mislukt. saai, niet grappig, oninteressant...... misschien leuk(er) voor kids

avatar van DownBusiness
opzich wel leuke film, net gezien.. 2,5 *

niet slecht. is wel een tof voor een keertje te zien. tof verhaal.

Grappige film, wel niet met de bedoeling om grappig te zijn...
De hele film is volgens mij een beetje overdreven, de manier waarop ze acteren, het verhaal... Ik vond het niet echt geloofwaardig, het lijkt eerder op een mislukte James Bond film ( en ik ben al geen fan van James Bond)
Toch wel eens leuk om te zien, maar niet meer dan eens

avatar van T.Bos
Slechte film.

avatar van DonOswaldo
Jeugdig. Iets te kinderlijk, al zorgen de cast en het idee dat het voldoende wegkijkt. Maar er kon meer uitgehaald worden, stukken meer.

avatar van emmes
seen once, never again

avatar van salland 1971
Ik had er meer van verwacht

Zeer matige film, flauw eigenlijk.
Had er wel wat meer van verwacht.
Misschien interessant als jeugdfilm, maar zeker niet voor volwassenen.