• 8.348.252 stemmen

Geregisseerd door: Jonathan Frakes

Met onder meer: Jesse Bradford, French Stewart en Michael Biehn

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Clockstoppers

"The adventure of a lifetime, in a few mere seconds."

Wanneer Zack, de zoon van een wetenschapper, een high-tech horloge ontdekt die de moleculen van zijn lichaam sneller laten bewegen, waardoor de tijd in de rest van de wereld stil lijkt te staan, lijkt het alsof hij de ultieme superkracht heeft ontdekt. Wanneer hij samen met een vriend gebruik maakt van het apparaat, moet er zo snel mogelijk een manier gevonden worden om de effecten terug te draaien.

imageimage

avatar van morpheus

morpheus

Goede SFX, redelijk verhaaltje maar toch een zwakke teen movie. ik kom niet verder dan 2.5 sterren.

avatar van zero_cool

zero_cool

he ik heb deze film al gezien je gelooft het meschien nie maar het is wel zo ik ben naar thailand gegaan en daar hebben ze die film allang hij is vet cool ik vind hem 4sterren waard

avatar van yukpau

yukpau

leuke film met gave special effects maar wel een einde met een hoog disney gehalte

avatar van don-the-jeweler

don-the-jeweler

Het gegeven in deze film vind ik wel aardig. Verder is het inderdaad best wel een disney feelgood film ofzoiets. Meestal ligt het aan je stemming of je dat waardeert in een film.

Ik vind het in ieder geval geen aanrader ondanks dat ik me er wel mee vermaakt heb.

Ik geef hem 3 sterren (das dus een 6/10).

avatar van Be3F

Be3F

Leuke film, leuke SFX en zeer leuke vrouwelijke bijrol. Zoals meerdere mensen boven mij ga ik mee met het idee dat de film een hoog Disney/feelgood gehalte heeft, maar het zeker de moeite waard om deze film, geregiseerd door Commander Riker van Star Trek te bekijken.

avatar van empirekees

empirekees

Altijd leuk French Stewart(Earl), net als in 3rd rock! Verder een aardig verhaal, en leuke en goeie specialeffects!

avatar van manic

manic

Leuk idee, maar er is niet zo goed over 'realisme' nagedacht i.t.t. bij een gemiddelde Star Trek aflevering. Commander Riker had hier mee kunnen doen. 2**

Herald

manic schreef:

Leuk idee, maar er is niet zo goed over 'realisme' nagedacht

Stom eh, zul je altijd zien dat ze dat verpesten in films over horloges waarmee je bullettime kan creëren.

stinissen (crew films & series)

Leuk gegeven zeer slecht uitgewerkt film is leuk voor kinderen tussen de acht en twaalf jaar met in de hoofdrol Jesse Bradford (Swimfan)

avatar van BS

BS

leuke teen-movie.

Toch wel orgineel verhaal, goed uitgewerkt mooi gedaan.Goed geacteerd en leuk om te zien.

Ga je er als volwassenen naar kijken zie je zo door het verhaal heen en is de happy ending voorspelbaar.

Blijft er nog een leuke film over,die orgineel en leuk is.

Goede hoofdrollen en idd French Stewart speelt erg goed.

3,5 ster amuzementswaarde

avatar van raijmmar

raijmmar

een leuke actie film. Ik wil zo'n horloge wel

avatar van Timmieboy

Timmieboy

Leuke film

ik heb deze film een keer op tv gezien

een 4,0

avatar van film_kaza

film_kaza

ik vond het begin wel leuk, maar op een gegeven moment werd hij saai. ik werd er nogal moe van

2,5 sterren.

avatar van JoeCabot

JoeCabot

Vind het nog wel een redelijk leuke film. Heb nu en dan wel moeten lachen, zoals bij die dj-wedstrijd Mja, geef mij dan toch maar liever een De Lorean om in de tijd te reizen dan een horloge om de tijd stil te zetten!

avatar van xenne

xenne

1 ster voor de titel en het idee kan er nog net af. uitwerking totaal mislukt. saai, niet grappig, oninteressant...... misschien leuk(er) voor kids

avatar van DownBusiness

DownBusiness

opzich wel leuke film, net gezien.. 2,5 *

avatar van skipy05

skipy05

niet slecht. is wel een tof voor een keertje te zien. tof verhaal.

avatar van nele

nele

Grappige film, wel niet met de bedoeling om grappig te zijn...

De hele film is volgens mij een beetje overdreven, de manier waarop ze acteren, het verhaal... Ik vond het niet echt geloofwaardig, het lijkt eerder op een mislukte James Bond film ( en ik ben al geen fan van James Bond)

Toch wel eens leuk om te zien, maar niet meer dan eens

avatar van T.Bos

T.Bos

Slechte film.

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Jeugdig. Iets te kinderlijk, al zorgen de cast en het idee dat het voldoende wegkijkt. Maar er kon meer uitgehaald worden, stukken meer.

avatar van emmes

emmes

seen once, never again

avatar van salland 1971

salland 1971

Ik had er meer van verwacht

Tarkus

Zeer matige film, flauw eigenlijk.

Had er wel wat meer van verwacht.

Misschien interessant als jeugdfilm, maar zeker niet voor volwassenen.

avatar van Noodless

Noodless

Tja, misschien leuk voor de kids...maar ondanks het leuke idee en een paar geslaagde scènes zoals Zack die voor het eerst de kracht van zijn horloge ontdekt bij zijn vriendin wordt de hele opzet rond de high-tech horloge zwak en flauw uitgewerkt. De scène met de DJ groepen in de dancing was rampzalig uitgewerkt.

3/10

avatar van Phantasm

Phantasm

Over het geheel redelijk, kinderen zullen het vast leuker vinden.