Committed (2000)

Alternatieve titel: Non Stop Girl

Komedie / Drama

geregisseerd door Lisa Krueger
met Heather Graham, Casey Affleck en Luke Wilson

Wanneer Joline (Graham) op een dag een afscheidsbriefje vindt van haar man wil ze onmiddellijk achter hem aan. Ze wil niet verlaten worden en wil zich aan haar trouwgelofte houden. Haar zoektocht leidt haar naar Texas waar ze ziet dat haar man, Carl, niet van plan is trouw te blijven.

De film is erg saai en bedoeld als komedie. Soms vallen de grappen nog mee, maar de film zelf heeft een ongelooflijk saai verhaal en gaat amper vooruit. 1.5*

Ik niet waarom maar deze film vond ik gewoon goed..

**** 1/5

avatar van Purmerend
Dat stalken voor zijn huis was wel leuk. Maar voor de rest van het middelmaat troef.

avatar van brabusRUS
Wat raar dat deze film zo weinig votes heeft...

Heather Graham is opgezadeld met een hol personage en een oppervlakkig script, waardoor deze film voorkabbeld zonder interessant te worden. Het moet allemaal komen van Graham, maar die lijkt zelf ook niet echt te geloven in haar karakter. Wil zowel komisch als dramatisch zijn, maar is uiteindelijk geen van beide.