Sabrina the Teenage Witch (1996)

Komedie / Familie

geregisseerd door Tibor Takács
met Melissa Joan Hart, Sherry Miller en Charlene Fernetz

Sabrina wordt bijna 16 en de tantes waarbij ze inwoont moeten zich nog even inhouden tot de eerste volle maan, voordat ze kunnen vertellen dat ze eigenlijk een heks is. Er gebeuren wel steeds vreemdere dingen, vooral als ze vurig hoopt dat dingen in haar voordeel gebeuren. En ze heeft de laatste tijd nogal wat te wensen, want de competitie op school van de meiden onderling neemt ernstige vormen aan.

deze wil ik ook zien...nergens te koop of wel

Wat heeft Melissa een raar hoofd hier :S

k lag constant dubbel, net zoals de series

avatar van jumpstylemovie
Leukste uit de reeks.
De serie was ook altijd geweldig.
3.0***

avatar van tommykonijn
Ik vind deze Film eigenlijk niet super slecht maar ik kan hem ook niet echt mijn favoriet noemen om de dood eenvoudige reden dat dit meestal niet echt mijn smaak is maar ondanks dat vind ik deze nogmaals : Best te doen.