Shiloh 2: Shiloh Season (1999)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Drama / Familie

geregisseerd door Sandy Tung
met Zachary Browne, Scott Wilson en Michael Moriarty

De hond Shiloh is trouw, grappig en moedig. Alles wat de jongen Marty zich maar kan wensen in een hond. Hun buurman was vroeger de baas van Shiloh en hij wil de hond terug. Marty wil daar niets van weten, want de buurman heeft de hond altijd slecht behandeld.

ik vind deze film toch beter dan de 1. Het verhaal is wel minder, maar de film is toch beter in beeld gebracht en het acteerwerk is toch al wat verbeterd tegenover de 1.

ddk
Deel 1: Joch vind hond, hond is lief, baasje is stom, papa doet stom
Deel 2: Joch heeft hond, hond is lief, oud baasje aka buurman is stom, papa is nog steeds stom

god, wat heb ik een hekel aan amerikaanse kinderfilms...

avatar van Phantasm
Deze vind ik toch een stuk beter dan het eerste deel, het heeft gewoon wat meer, leuk om naar te kijken.

avatar van Regan_Robbie24
I like the dog again xD. En de film is gewoon awesome

The Scorcher
Gebruikt dezelfde personages op een manier als in de eerste film,
maar draagt de boodschap iets verder.

avatar van Brix
De Nederlandse nasynchronisatie is niet te harden

vandaag om 14:02 uur