Saving Shiloh (2006)

Alternatieve titel: Shiloh 3

Drama / Familie

geregisseerd door Sandy Tung
met Jason Dolley, Ann Dowd en Bonnie Bartlett

De 12-jarige Marty en z'n familie trachten de vorige eigenaar van hond Shiloh, Judd Travers, te helpen nadat deze zich probeerde vrij te kopen na een bijna fataal afgelopen ongeluk met diens vrachtwagen. Marty en zijn familie geven Judd het voordeel van de twijfel, omdat ze oprecht geloven dat hij zijn slechte verleden achter zich kan laten. Maar de rest van de inwoners zijn er heilig van overtuigd dat Judd nooit zal veranderen. In de hoop de andere honden van Judd te kunnen redden, zoals Shiloh, helpt Marty Judd door al zijn dieren te verzorgen. Maar wanneer Judd verdacht wordt van moord op een man die een tijdje geleden verdween, vreest Marty dat hij zichzelf en Shiloh in een vreselijk gevaar heeft gebracht.

nieuwe lassie?

avatar van Anjin
Flashbot schreef:
nieuwe lassie?
Doe niet zo dom man en kijk de film even..

schitterende film vind ik het en helemaal niks met lassie te maken

avatar van janhero
god1 schreef:
schitterende film vind ik het en helemaal niks met lassie te maken

Volgens mij heb je problemen met het stemmen op welke film dan ook. Alles is bij jou een 5* Alles is bij jou SCHITTEREND. Nou voor mij was het een film van nix. Maar dat zegt misschien ook wat over mij.

p.s. Wel fijn als je van elke film super kan genieten, en dat kan als je jezelf god1 noemt

is dit die film waar ze zo een klote moraal hebben geprobeert in te stoppen 0.5

avatar van Phantasm
Erg leuke film, net zo goed als de 1-ste 2 delen.

avatar van Regan_Robbie24
still like the dog and Taylor!! (Gossip Girl, Underdog etc.) film ook goed/.

avatar van mikey
Misschien lag het aan de Nederlandse voice over dat deze film te drammerig voor woorden is.

The Scorcher
Leuke spannende familiefilm!