Devil's Messenger (1961)

Verenigde Staten / Zweden
Horror

geregisseerd door Herbert L. Strock
met Lon Chaney Jr., Karen Kadler en Michael Hinn

In deze compilatie van drie nooit uitgezonden afleveringen van de geflopte televisieserie "13 Demon Street", vermoordt een fotograaf een jonge vrouw, na haar gefotografeerd te hebben. Als hij de film ontwikkelt, blijkt ze niet op de foto's te staan. Ergens anders wordt een 50.000 jaar oude vrouw bevroren gevonden onder een ijslaag. De wetenschapper die haar ontdekt wordt verliefd op haar.

avatar van Mac Hammer Fan
Best vermakelijke anthologie, die zonder hoge toppen te scheren toch nog onderhoudend blijft. In het laatste segment, dat ik het beste vond, krijgt een man van een waarzegster te horen dat hij op klokslag twaalf de dood zal vinden.