City Limits (1984)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Aaron Lipstadt
met John Stockwell, Darrell Larson en James Earl Jones

Nadat een mysterieuze plaag bijna de hele volwassen bevolking heeft uitgeroeid, zijn de jongeren gewelddadige motorbendes gaan oprichten. Lee, een boerenjongen, gaat in deze wereld op avontuur uit.

Een film die de MST3K behandeling heeft gehad.

avatar van otherfool
En wel volkomen terecht! Vreselijk slap post-apocalyptisch dragonder van een film is ondanks een aantal redelijk grote namen (Kim Catrall doet ook mee) werkelijk niet om aan te gluren. Zwakke actie, een bierviltjes verhaal en het ene karakter is nog suffer dan het andere.

This is as bad as it gets. 0,5*.

avatar van Vinokourov
Benadert de Robot Holocaust in al zijn slechtheid. Er is opvallend veel aandacht besteed aan de wanstaltig onmodieuze post-apocalyptische kostuums. 0,5*

avatar van mrklm
Hopeloos gedateerd filmpje is een opeenstapeling van SF-clichés voorzien van een veel te laag budget. De post-apocalyptische kostuums zijn ronduit hilarisch en ontnemen de hele film van enig recht om serieus te worden genomen. Is er iemand die hier wél een touw aan vast kan knopen, overigens?