When the Party's Over (1992)

Drama / Komedie

geregisseerd door Matthew Irmas
met Rae Dawn Chong, Sandra Bullock en Kris Kamm

M.J. woont samen met haar vriendinnen Amanda en Frankie in een huis in Beverly Hills. Terwijl haar carrière een hoge vlucht neemt, valt haar persoonlijk leven helaas induigen. Tot overmaat van ramp wordt Frankie verliefd op de ex-verloofde van M.J. en hun vriendschap lijkt voorgoed verloren.

avatar van Purmerend
Een veel te lange film, die werkelijk nergens over gaat.

Wat een kleren heeft Sandra Bullock aan in deze film. Echt er zijn mooiere douche gordijnen. En dan ook nog die oorbellen

avatar van Verhoeven
Vreselijk film die niet alleen veels te lang duurt maar ook nergens echt over gaat. Vooral de intermezzo’s waarbij ze discussiëren over essentiële levensvragen slaan nergens op. Dat vooral komt hoe het gebracht wordt. De enige acteur die ik kon betrappen op acteerwerk was Sandra Bullock. De eerste officiële gedeelde hoofdrol van haar. Dus een product dat puur alleen bekijkbaar is als je onder invloed staat van.