Winnie the Pooh: Springtime with Roo (2004)

Alternatieve titel: Winnie de Poeh - Een Vrolijk Voorjaar met Roe

Animatie / Familie

geregisseerd door Saul Blinkoff en Elliot M. Bour
met de stemmen van Jim Cummings, John Fiedler en David Ogden Stiers

Het is lente, en zoals altijd doet dat Poeh-beer denken aan honing! Teigetje (Tigger), Roe (Roo), Knorretje (Piglet) en Iejoor (Eeyore) hebben ook plannen. Alleen Konijn (Rabbit) vindt de lentedagen niet geschikt om te spelen! Schoonmaken en werken, dat is wat er gedaan moet worden! Roe besluit dat er iets gedaan moet worden aan Konijn's werkmanie, en wil hem leren dat spelen op zijn tijd niet erg is

Moviestar
Die Winnie the Pooh verhalen/films blijven ook maar komen

MDA
Zolang ze geld op blijven leveren wel ja!

MDA

avatar van tommykonijn
jumpstylemovie schreef:

OMG , waarom geef je dan 0.5***

Dat vraag ik me ook af

De Film vond ik trouwens Vermakelijk om één keer te bekijken maar niet meer.

avatar van Pieter Montana
Niet één van de allerslechtste cheapquels van Disney. Wel opvallend dat Disney tegenwoordig zijn geld lijkt te slaan uit het promoten van feestdagen en de bijbehorende verpesters van die feestdag een lesje te leren. De tekenstijl is redelijk verzorgd, alhoewel het niet de charme haalt die in Wolfgang Reitherman's Pooh-films zat. De figuurtjes van Milne blijven wel een plezier om naar te kijken met de dolenthousiaste Eyeore op kop.
Je kan zeggen wat je wil maar Tijgertje's "Knorremans" blijft nog altijd even goed als 10 jaar geleden.

Een van de mindere Winnie the Pooh films. Verhaal is goed. Trek zowat allemaal op elkaar.

avatar van TheLionKingFan
Slecht getekend. Alleen van Kanga en Roe had de tekenaar kaas gegeten.

Mindere uit de reeks.

Leuk was wel om te zien dat er hier al met het "boek"-idee gespeeld werd. De uitvoering was nog niet echt naadloos, maar het voegt iets leuks toe.

Verder een nogal rare opzet. De titel laat vermoeden dat deze film over Roo gaat, maar eigenlijk staat het konijn centraal. Typische opzet, met wat drama halverwege dat het op het einde weer helemaal opgelost wordt, verder zijn het konijn, Tigger en Roo niet echt de leukste figuurtjes van de reeks, dus na het tijdje was het wel weer goed met deze film.

Vond hem zeker één van de mindere Pooh films, toch een halfje extra voor het boek-gedeelte. En uiteraard nog altijd hulde voor de voice-actor van Pooh.

avatar van soom
Lief, leuk, schattig. Minder dan de Heffalump, op hetzelfde niveau van de vorige Winnie film die ik gezien heb.

Leuk verhaal, mooie beelden. Mooie, rustige intro. Ja, dit was wel mooi genoeg. Nog steeds betoverend, mooie vertelstem. Goed, het is dus gewoon één van de prettige dingen die Disney kan doen, dat doen ze goed.

4*.