The Tigger Movie (2000)

Verenigde Staten / Japan
Animatie / Familie

geregisseerd door Jun Falkenstein
met de stemmen van Jim Cummings, Nikita Hopkins en Ken Sansom

Terwijl de overactieve, altijd vrolijke Teigetje door het bos stuitert, richt hij overal schade aan. Hij vraagt al zijn vrienden om mee te gaan stuiteren, maar de anderen hebben het te druk en kunnen niet stuiteren. Teigetje is dus de enige in zijn soort. Dat is wel leuk, maar als je niemand hebt om mee te stuiteren, dan wordt het soms wel eens eenzaam. Zouden er nog meer teigetjes zijn in het bos? Teigetje is vastbesloten om zijn familie te vinden.

Skreener
Always wanted to see how a tiger (tigger) reacts on xtc??

Film die echt alleen leuk is voor kleine kinderen in tegenstelling tot alle disney films. Na een half uur wordt het gewoon niet leuk meer om verder te kijken. Allemaal heel zoete koek....

1,5 voor de moeite

avatar van Purmerend
2* voor het ezeltje Ior. En natuurlijk voor de "Dubbel Dikke Dwarsgestreepte Super Strakke Stuit"

neo (crew)
Ik moet zeggen in het begin van de film heb ik erg moeten lachen om de energieke tijgertje, zoals altijd. Maar het nadeel vind ik toch alle andere slome en saaie figuren met Eoor voorop. Kortom Teigertje en de rest kan me wat. 2 sterren

avatar van matthijs_013
Ik heb hem na 45 minuten al afgezet. De film was verschrikkelijk. Aangezien ik had gelezen dat de film naarmate de film het einde nadert, ook niet echt beter wordt, heb ik hem maar afgezet.

*0,5

film_kaza
Het was omdat iemand komische opmerkingen maakte anders ging ik dood van verveling. Waarom krijgt tijgertje ook een aparte film? Wat dacht je dat Kramer van Seinfeld een eigen film kreeg? Net zo'n verschrikkelijk idee.

2 op 5. Meer is deze film heus niet waard.

avatar van tommykonijn
Vroeger was ik helemaal verslaafd aan Winnie, Teigertje, Meneer Uil, Konijn, Knorrteje een Ejor (ik weet niet of ik Ejor zo goed schrijf ) Nu is deze film nog maar gewoon een kleuterfilm maar voor een keer in het jaar vind ik het toch nog wel leuk om te kijken naar waar ik vroeger zo van hield !!!!!

***

avatar van JohnWilliams
Vond zelf Meneer Uil altijd de leukste samen met de konijntje. Ik ergerde maar daarintegen altijd aan Tijgertje...maar deze film was wel aardig van hem.

avatar van elmo4ever
hij is wel lachen!

avatar van wimnoot
mijn dochter van twee vindt hem helemaal geweldig! Ik zal hem waarschijnlijk nog wel een keer of honderd zien.

BESTE WINNIE DE POOH FILM

avatar van TheLionKingFan
The Trigger Movie

Matig.

Zeker in vergelijking met de recente Pooh film. Sowieso vind ik Tigger één van de minder leuke personages. Te druk, zeker wanneer er een hele film aan hem geweid wordt. Daardoor worden de leuke personage, Pooh voorop, wat achteruit geduwd.

Blijft wel de geniale voice acting van Pooh, Piglet en Eeyore, de narrator is in deze film ook iets minder. Verder een "braver" filmpje. Erg stijlvast, is zeker niet lelijk, maar de wat vrije aanpak van de nieuwere film vind ik veel leuker. Ook wat dramatischer en moralistischer, zeker de combinatie zorgt ervoor dat het einde van de film eigenlijk niet meer zo leuk is.

Er zitten nog wel aardig momentjes in, maar het blijft beperkt tot wat droge opmerkingen en aparte voorvalletjes. In z'n geheel wat minder interessant en minder creatief. Toch af en toe nog best kunnen genieten van het fijne tekenstijltje, wat mooie animatie en de geweldige voice acting.

Wel de Engelse versie kijken btw.

avatar van moviemol
sowieso al 2 sterren voor de'' dubbeldikke dwarsgestreepte superstrakke stuit''
prachtig verhaal van Teigertje opzoek naar zijn familie.
en leuke liedjes 3***

Nostalgie.. The good old days!

avatar van mjk87
Matig, vooral doordat Tigger niet echt een figuur is om een film te dragen. Leuk voor een minuutje en als bijfiguur, maar een hele film lang is niet echt heel spannend. Enfin, aantal aardige momenten verder en visueel best aantrekkelijk, zoals de meeste films van Pooh trouwens. En ook het stemmenwerk is weer goed. 2,0*.

avatar van missl
Wat een drukte. Is alleen maar leuk voor de hele kleintjes.