The Man Called Flintstone (1966)

Alternatieve titel: Geheimagent Fred Flintstone

Animatie / Komedie

geregisseerd door Joseph Barbera en William Hanna
met de stemmen van Alan Reed, Mel Blanc en Jean Vander Pyl

De geheim agent Rock Slag raakt gewond tijdens een woeste achtervolging door Bedrock. De baas van Slag beslist om hem te vervangen door Fred Flintstone die als twee druppels water op hem lijkt. Helaas moet Fred helemaal naar Parijs en Rome om de kwade plannetjes van Green Goose te dwarsbomen.

avatar van tommykonijn
Een niet erg indrukwekkende Film maar het zorgt toch voor een avondje heerlijk Vermaak en dus ben ik hier best wel tevreden mee.

avatar van ®Tc
Z'n tekenfilm series die in filmvorm gegoten worden komen meestal slecht uit. Zeker met een grote ommekeer erin (denk maar aan Tom&Jerry die opeens gingen praten.) Maar met William Hanna en Joseph Barbera zelf in de regiestoel wordt deze ommekeer goed gemaakt. Fred Flinstone als James Bond, heel amusant.

***

avatar van movie acteurs
Volgens mij eens gezien maar daar ben ik niet zeker van. Geen stem dus.