Whipped (2000)

geregisseerd door Peter M. Cohen
met Amanda Peet, Brian Van Holt en Jodah Domke

De drie vrienden Brad (Brian van Holt), Zeke (Zorie Barber) en Jonathan (Jonathan Abrahams) zijn echte ladiesmen. Ze komen één keer per week bij elkaar en dan vertellen ze elkaar over hun laatste veroveringen. Op een dag ontmoeten ze Mia (Amanda Peet). Alle drie de mannen vallen als een blok voor haar. Mia geniet van de aandacht en begint een relatie met hen allemaal. De concurrentiestrijd die Brad, Jonathan en Zeke met elkaar voeren om de dame gaat echter ten koste van hun vriendschap.

was 12 01 04 op rtl5, had de recensie gelezen in veronica magazine... dat beloofde niet veel goeds... ik zag wel dat amanda peet meedeed... dus toch maar gekeken... best wel een grappige film met een leuke twist aan het einde... tipje!

avatar van jassonn
Best grappige film.Had bij sommige stukjes het gevoel de film al eerder gezien te hebben. 2,5 *

idd had deze film wel een paar goede grappen erin zitten. Goed verhaal met ook nog enigzins een moraal. De film komt zo nu en dan meer over als een documentaire dan als een film, maar dat is wel vernieuwend.

avatar van 93.9
Beetje Sex and the city-achtig....
Niet echt aan mij besteed, maar altijd beter dan de gemiddelde tiener comedy.
Einde maakte wel wat goed.

Behalve de prettige verschijning van Amanda Peet heeft "Whipped"niet veel te bieden.
Vooral niet leuk, eerder saai.

avatar van Montorsi
ooit eens in de bus op schoolreis gezien.. behoorlijk kansloze film ja. 1.5*

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke vermakelijke en heerlijk wegkijkende film
Acteren is redelijk tot goed en het verhaal vrij standaard.. maar erg vermakelijk en een degelijk einde!
Deze filmpjes blijven leuk om even snel mee tepikken!
3 sterren