Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure (2003)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Mario Piluso
met de stemmen van Julia Duffy, David Berón en Amanda Bynes

Het varkentje Wilbur heeft na zijn vorige avontuur een paar belangrijke lessen geleerd en heet zich voorgenomen om aardiger te zijn tegen alle dieren. Hij krijgt de kans om zich te bewijzen als hij kennismaakt met Cardigan, een lammetje dat door zijn moeder werd verstoten. Hij laat het lammetje kennismaken met al zijn vrienden en probeert het diertje op zijn gemak te stellen.

DERTIG jaar na het eerste deel....

Dit vervolg op Charlotte's Web uit 1973 vond ik maar matigjes. De animatie is (voor een film uit 2003) onder de maat, maar misschien hebben ze de lijn van het eerste deel willen aanhouden. Daar is natuurlijk wat voor te zeggen, maar mooi vind ik het niet. Het verhaaltje stelt ook niet al te veel voor, dus ik hou het op een 2,5*.

kun je deze film ergens kopen op DVD wel een gewone winkel dank u voor te antwoorden stuur maar naar mijn postvakje in.