• 8.301.682 stemmen

Geregisseerd door: Jennifer Leitzes

Met onder meer: Kyra Sedgwick, Stanley Tucci en Robin Tunney

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Montana

"Never underestimate the power of a woman."

Claire werkt samen met haar partner Nick voor de misdaadorganisatie van The Boss. Claire is de vertrouwenspersoon en rechterhand van The Boss, maar daar komt plots verandering in wanneer een grote som geld verdwijnt. Claire en Nick worden beschuldigd van de diefstal en krijgen af te rekenen met de wraak van hun baas. Dat Nick ondertussen een ongelijke strijd levert tegen kanker, maakt de situatie alleen maar pijnlijker. Daarnaast zit Claire ook nog opgescheept met Kitty, de aan cocaïne verslaafde minnares van The Boss, die net zijn enige zoon vermoord heeft...

image

kappeuter (crew films)

Een draak van een film. Philip Seymour Hoffman alleen kan dat niet verhelpen.

avatar van TVGids

TVGids

Komische thriller die raakvlakken heeft met het werk van Tarantino. *** sterren

avatar van gotti

gotti

Belachelijke Tarantino kloon, die zichzelf totaal niet lijkt serieus te nemen. Waar de film probeert erg interessant, cool en diepgaand over te komen is het eigenlijk een leeg, oppervlakkig en zeer matige film. Zoals Kappeuter ook al zei is Hoffman goed bezig, maar die kan niet opboksen tegen het verschrikkelijk matige en cliche verhaal en cast. 1 ster voor de moeite en voor Hoffman.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Ik snap niet helemaal wat dit met Tarantino van doen heeft?

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

kwam een beetje moeilijk op gang, maar uiteindelijk wel vermakelijk..

en met tarantino vergelijken is natuurlijk uit den boze, want het lijkt me logisch dat deze film in de verre verte niet kan tippen aan tarantino's zoals bijv. pulp fiction en reservoir dogs..

avatar van 606

Op stanley en philip na is de rest vrij standaard.

Actie gaat wel maar te weinig spanning.

3 sterren

avatar van ILDIB

ILDIB

Belachelijk werkelijk belachelijk lage score. Tis geen topfilm, maar o wat een heerlijke sfeer hangt er in. Zou de film door tarantino of coen zijn geregisseerd had het een 3,5 geweest, zeker weten.

Oke, het 1e half uur is te kalm, maar daarna is het gewoon heerlijke misdaadlompheid met een fenomenale tucci.. Nogmaals schande. Op Imdb krijgt ie gelukkig wat meer waardering.

@gotti. Juist door niet stereotype personages te gebruiken en ze niet belachelijke trekjes te geven is ie juist geen tarantino ripp off.

avatar van Xx_se7en_xX

Xx_se7en_xX

Inderdaad véél te lage score. Vond hem juist zeer goed.

avatar van Oliveri

Oliveri

Ook mij viel de film tegen. In het begin had ik al iets van, ik hoop dat ik het einde haal en dat is niet gelukt. Komisch en thriller is over het algemeen geen goed huwelijk bij films

avatar van die hard

die hard

Belachelijke film

avatar van ILDIB

ILDIB

weer gezien en weer genoten van zijn apartheid. Blijf erbij, ondergewaardeerde film.

avatar van funnyhow

funnyhow

iemand die weet of deze op dvd hier is verschenen ? alvast bedankt ....

Ik zie heel groot DVD staan op de cover, dus ik vermoed van wel.

avatar van funnyhow

funnyhow

als kos zijn 'domme' opmerking voor zichzelf zou willen houden.

er staat HIER ... dus Belgische / Nederlandse release gekregen heeft (dat wou ik eigenlijk weten! )

inderdaad zal ie in amerika op dvd verschenen zijn...

dus kos ... hou u meer bezig met commentaren die iet 'BIJBRENGEN'

Excuses. .

scorsese

Redelijke film over een man en vrouw die werken voor een misdaadorganisatie. Niet de meest originele film met het meest originele plot, maar door de vele wendingen wel onderhoudend. Hier en daar komt het lekker droog uit de hoek. Typisch een eind jaren '90 misdaadfilm in de nasleep en in de stijl van de eerste paar Quentin Tarantino films. Een cast met aardig wat bekende namen.