• 11.513 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Eric Blakeney

Met onder meer: Sandra Bullock, Liam Neeson en Oliver Platt

Gesproken taal: Engels

Plot Gun Shy

"The Agency's best has a bad case of nerves."

De legendarische geheim agent Charlie heeft last van posttraumatische stress en zoekt psychiatrische hulp om zijn angsten voor maffialeider Fulvio Nesstra te overwinnen. Hij komt in een therapiegroep terecht, waar de verpleegster Judy Tipp alles in het werk stelt om hem weer aan de slag te krijgen. Door haar aanwezigheid neemt Charlies leven een nieuwe wending: na weken van eenzaamheid voelt hij zich als herboren en lijken alle problemen eensklaps verdwenen.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Rudie

Het is een film... leuk voor als je grieperig bent misschien. 1.5 *

avatar van dalma

dalma

een niet echt spannende film, maar ben blijven kijken omdat plots sandra bullock tevoorschijn kwam. naar het einde toe boeide de film mij iets meer, maar ook niet meer dan dat.

avatar van Spietfrieker

Spietfrieker

Wie weet hoe dat nummer heet die je meteen aan het begin hoort?

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Komedies zijn altijd wel een gevaarlijk genre en één dat nooit echt in de toplijsten zal terechtkomen. Deze film begint nogal vaag en heeft weinig inhoud. Maar na een tijd komt de sfeer er toch wat in en zijn er toch enkele grappen die wel werken. Helaas worden die afgelost met cliché jokes rond shit, homo's en maffia. Maar de rest valt best wel mee en zelfs het verhaaltje is niet slecht. Het acteerwerk houdt de film recht en vanaf de 2e helft wordt de film zelfs beter. Slecht begonnen, maar toch nog goed gekomen.

avatar van MC:T

MC:T

Enorm spijtig dat Liam Neeson deze rol heeft geaccepteerd.

Hij heeft in deze film niet slècht geacteerd, maar door het slappe verhaaltje, de belachelijke cliché's en de mindere prestaties van zijn tegenspelers, verliest zijn rol alle waardigheid.

Nochtans heeft hij zichzelf al bewezen op top niveau! (Rob Roy, Schindler's List, ...)

De film wordt ook nooit echt grappig. Tenzij je een afwijking aan je lachspieren hebt, zal je waarschijnlijk niet moeten lachen.

En ten slotte, die Fulvio was ronduit een belachelijk en dom karakter die als een inktvlek deze film bevuilt

1,5*. Sorry, dat is alles dat hij krijgt

avatar van frans123

frans123

Weer een comedy die niet leuk is. Gemiste kans . Het begint al bij miscast Neeson, die alles behalve "'komisch is. En dan Bul(shit )lock , ook niks leuks aan. 40 minuten volgehouden tot "'op het dak..Toen begon de love part Uit dat ding.

Die winderigheid hadden ze moeten gebruiken in de scene met fulvio.Als ze daar zo zitten, het enige geluid dat Neeson maakt is harde scheten ( mag ik die scene over doen??...hele zalen liggen Platt)

Nog nooit echt leuke comedy's gezien op 2 uitzonderingen : Een oudje met Rock Hudson...ja ja ...gilllen..echt. En 1 met Burt Reynolds, waarin Reynolds een lachstuip krijgt als hij aan een bar zit met een barman die op een soort gorilla lijkt , gillen. Moet zeggen dat het 35 jaar geleden is. U kent het vast wel ; oudere films de hemel in prijzen en na vele jaren je schouders er over ophalen. "'Butch Cassidy and the......' is zo'n geval. Stond bij mij op 5* . Pffffff, paar jaar geleden weer gezien....gaaaaaaaaaaaap , helemaal niks aan, trage flauwe hap... 1,5*