The Choirboys (1977)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Robert Aldrich
met Charles Durning, Louis Gossett Jr. en Perry King

Deze film volgt de verwikkelingen van een politiekorps in Los Angeles. Een van de agenten wordt op een gegeven moment naakt vastgebonden aan een boom in MacArthur Park. In deze toestand wordt hij aangetroffen door een homoseksuele man die zijn hond aan het uitlaten is. Dit incident vormt de aanleiding voor het korps om de stad te ontdoen van alle viespeuken.

avatar van BlueJudaskiss
Geen leuke film. Vervelend met een overdaad aan testosteron. Bah.

avatar van Mac Hammer Fan
BlueJudaskiss schreef:
Geen leuke film. Vervelend met een overdaad aan testosteron. Bah.

Ik deel je mening. Heb hem bijna dertig jaar geleden nog gezien in de bioscoop en hield er helemaal niet van. Een film met veel mensenhaat en vervelende acteurs. Boeide mij op geen enkel ogenblik. Aldrich heeft veel betere films gemaakt.