The Dead Hate the Living! (2000)

Horror

geregisseerd door Dave Parker
met Eric Clawson, Jamie Donahue en Brett Beardslee

Een groep jonge filmstudenten besluit om hun eerste horrorfilm in een verlaten ziekenhuis te draaien. In de kelders ontdekken ze per toeval een echt lijk, en ze besluiten de dode voor hun film te gebruiken. Helaas wekken ze de dode per ongeluk weer tot leven en de zombie opent de poorten naar een andere dimensie, waaruit tientallen andere zombies ontsnappen.

TVGids
Weet iemand waar deze te verkrijgen is . Wil je dat dan even mailen?

avatar van kungfuzombie
Erg low budget horrorfilm over een low budget horrorfilm. Vooral aardig door de vele verwijzingen naar andere horrorfilms en vooral naar Fulci.

Af en toe wel grappig maar vaker flauw. Soms lekker gory.

avatar van Noodless
Vaak belachelijk , waarbij je af en toe eens kunt lachen om de flauwe personages en hun acties. Hoogstwaarschijnlijk niet bedoeld, maar hiervoor geef ik nog wat puntjes. 2/10

dominion
Wat een flauwe troep.

Heb me echt dood zitten ergeren aan deze film.
Samen met Dead Next Door een van de slechtste zombie film die ik ooit heb gezien.
Werkelijk alles ziet er goedkoop uit en je ziet dat ze echt een gebrek hadden aan een redelijk budget .

De poster vind ik ook ontiegelijk lelijk maar dat zijn de zombies in de film ook.
Omdat er heel soms wel een paar leuke moorden in zaten maar ook dat was erg simpel.
Heb toch wel spijt dat ik deze film een tijd geleden had gezien en als je het werk van Schnaas leuk vind is dit misschien wel aan jou besteed want het ziet er qua kwaliteit net zo goedkoop uit en het acteerwerk is net zo slecht.

1,0 voor de zwaar matige gore.

dominion