• 10.973 nieuwsartikelen
  • 9.000.788 stemmen

Freddie as F.R.O.7 (1992)

Animatie / Familie | 91 minuten

Genre: Animatie / Familie

Alternatieve titels: Freddie the Frog / Freddie de Koele Kikker

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Jon Acevski

Met onder meer: Ben Kingsley, Jenny Agutter en Nigel Hawthorne

IMDb beoordeling: 5,2 (807)

Gesproken taal: Engels en Spaans

Releasedatum: 15 oktober 1998

Plot Freddie as F.R.O.7

"He's a secret agent with secret powers. A leaping green fighting machine defending the world against the forces of evil."

Freddie the Frog is een kikker ter grootte van een mens, die door de Britse geheime dienst wordt ingehuurd om een bende criminelen in te rekenen die alle Britse monumenten verkleinen met een geheimzinnige laserstraal.

logo tmdbimage

Queen (stemrol)

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

• 20856 stemmen

Dit is toch die tekenfilm die in 1998 /1999 pas ging draaien in de Nederlandse bioscopen terwijl ie al tig keer op tv was geweest ?

avatar van Purmerend

Purmerend

Een kikker als James Bond met geheime krachten. De Schotse ruiten en doedelzakken waren ook van de partij. Matige tekenfilm 1,5*

avatar van veron35

veron35

Wat een laag gemiddelde. Dit is juist een van mijn favorieten animatie films. Ooit in een 2e rangs bioscoop gezien en toen we hem op video zagen liggen meteen gekocht. Al iets van 10 keer gezien. Sommige tekenfilms blijven leuk zoals deze. Wat vinden jullie er nou zo slecht aan?

avatar van film_kaza

film_kaza

Erg slechte tekenfilm.
Aardig getekend, maar dat was dan ook het enige aardige aan de film.

Een plot van james bond in kikker versie met magische krachten leek me wel leuk. Maar het wat heel slecht uitgewerkt.
Er zijn zoveel dingen aan het verhaal die gewoon niet kloppen, ongeloofwaardig zijn en dom. Kan het niet allemaal noemen. Het roze monster van Lognes die serieus na 100en jaren geen steek ouder is geworden en zich ook meteen Freddie herinnerd, en toevallig in dezelfde zee is.

Ook gaat het verhaal veel te snel waardoor je de personages niet echt leert kennen. En het is niet echt duidelijk wat voor krachten Freddie nou heeft. ( Tijd reizen, van plaatst teleporteren, groeien, voorwerpen verplaatsen, lasers uit zijn ogen schieten... Het is veel beter gewoon één duidelijke superkracht te hebben. Bvb spider-man, hulk , harry potter e

Slechte muziek en haast geen humor. Het mannetje dat steeds in de knoop kwam met de telefoon was wel grappig Daar bleef het bij.