Arena (1989)

Verenigde Staten / Italië
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Peter Manoogian
met Paul Satterfield, Hamilton Camp en Claudia Christian

In een intergalactische vechtwedstrijd winnen doorgaans de grotere en sterkere wezens van het menselijke ras. Steve, de kampioen der mensen, moet het niet alleen opnemen tegen de kampioenen van andere werelden, maar ook tegen de corruptie van het systeem.

avatar van bisse
Zo cheesy dat ut gewoon geweldig wordt. In feite is het Rocky alleen zijn de tegenstanders gore aliens uit het heelal.een soort van intergalactische UFC dus.

poos geleden gezien toen vond ik het een redelijke film maar ja toen vond ik elke film waar in gevochten werd mooi