You Got Served (2004)

Drama / Muziek

geregisseerd door Chris Stokes
met Marques Houston, Omarion en J. Boog

Hip-hop comedy over streetdancers. Twee vrienden, David en Elgin, hebben een eigen dance-crew. Ze hebben snel geld nodig, en gaan dus werken als drugskoeriers. David komt echter niet opdagen, en Elgin wordt beroofd.. De persoon waar hij voor bezorgde, wil natuurlijk zijn geld, wat Elgin niet heeft.. Zij kunnen snel $50.000 dollar verdienen, maar dan moeten ze eerst een streetdance-wedstrijd winnen van een dance-crew, door wie ze eerder met de grond gelijk gemaakt zijn.

avatar van otherfool
Op het moment dat je kritisch-analytisch naar films gaat kijken praten we nog wel een keer... Verder wil ik je het plezier in You Got Served niet ontnemen, ik vind het alleen allemaal bar en boos.

LeonardoDicaprio
Oke

avatar van ewalk
Leuke dans moves, meer niet!

avatar van AGE-411
Wel een groot contrast met IMDb

Natuurlijk weer geen wereldprestatie van de 'acteurs'. Het zijn dan ook dansers. Wel duidelijk is dat Step up wel een beetje het verhaal hiervan heeft gejat, want voor zover ik weet was dit de eerste in zijn soort. En bij Step up krijgen de beste vrienden ook ruzie waarna alles weer goed komt en gaat er ook een klein kereltje dood, dus het beetje hetzelfde. Maar deze films gaan dan ook om het dansen naar mijn mening en dat was hier dik in orde.

avatar van brabusRUS
Hoe kan deze film zo tering hoog scoren, terwijl op IMDB de film een 2.6 heeft!?

avatar van KKOPPI
brabusRUS schreef:

je neemt me de woorden uit de mond (of eerder uit de vingers)...276 stemmen en een 3.07 is krankzinnig...dat zou betekenen dat flims in de top 250 ook zomaar 3 cijfers lager zouden moeten zijn...

avatar van Queno
Met You Got Served wordt ons de wereld van Dance Crews vertoond. Dansen en hip hop, twee teams tegen elkaar voor het winnen van ieders respect en de dollars. Dit kijk je, als je vastgekluisterd zit aan MTV. En dan was daar ook nog Steve Harvey, u weet die met die guitige Prodent-smile en blindenblik in de ogen, die dansjury mocht zijn en, pak ‘em beet, vijf regels tekst bezat.
Tijdens het schrijven was het ambitieniveau weinig hoger dan “Whack!” en “Homeboy!”. Van die straattaalwoordjes die blijkbaar in elke zin moesten zitten ook nog.
Slechte tekst, karakters van bordkarton en dan krijg je een product als deze dansfilm.
Yóu got served?? Í got served!

Één van de betere films op dansgebied. Dat komt omdat hier ook een verhaal in zit. De dansscenes zijn echter wel goed, maar ik heb betere gezien..

avatar van hendriks
leuke dansen maar film was flop te amateuristisch slechte actuers maar toch leuk om te kijken

olievol
Slechte film, maar het dansen was wel goed, dat moet je ze nageven.
Acteerwerk is ook slecht, een typisch Amerikaanse high school movie.
Heb dan niet verveeld door dat ik zelf van dansen houd, anders vond ik het dikke horror om naar te kijken. Heb me dan ook zeer geërgerd aan bepaalde acteurs uit de film.

avatar van Oliebol
Slechte film, maar het dansen was wel goed, dat moet je ze nageven.
Acteerwerk is ook slecht, een typisch Amerikaanse high school movie.

avatar van John Lee Hooker
Stukken beter dan Stomp the Yard die in dezelfde dvd-box zit. Moves zijn gaver, problemen worden beter uitgewerkt en het acteerwerk is niet eens zo beschamend. Bijrollen zoals oma, de dokter en de wedstrijdenleider werden prima vertolkt. Wel blijft het allemaal vrij eenzijdig, is het camerawerk ietwat benauwd en mocht de soundtrack wat heftiger aanwezig zijn. Kijkt lekker weg, that's it.

vandaag om 18:08 uur