Follow That Dream (1962)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Gordon Douglas
met Elvis Presley, Arthur O'Connell en Anne Helm

Een gezin bemachtigt een stuk grond aan de oever van een visrijk meer. Al snel komen niet alleen sportvissers er op af, maar ook een stel duistere kerels met een rijdend speelhol. Zij willen de grond kopen, het gezin weigert en dit leidt tot een verbeten strijd.

avatar van jumpstylemovie
Vond dit echt een ZEER slechte film.
het verhaal leek leuk maar werd echt zwaar KUT uitgelijnd.
de acteerpresetaties waren jammer genoeg ook NUL.
en ik zitten zulke saaie stukjes in.
hellaas. 1.0***

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Een van de betere uit de koker van Elvis. Niet goed maar wel redelijk. De soundtrack is mooi en de klucht enigszins vermakelijk.

Elvis Presley
Misschien wel Elvis' beste rol.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Elvis Presley schreef:
Misschien wel Elvis' beste rol.

Nee joh, dat is zijn rol in 'King Creole'! Go check it out..

Elvis Presley
King Creole beschouw ik als zijn nummer 2 rol, zijn nummer 1 film.

deze Elvisfilm vond ook ik veruit zijn beste ooit, samen met G.I. Blues

avatar van Anjin
mooi nummer Angel...

avatar van fun in acapulco
De komedie werkt als komedie. Elvis is grappig als de zoon van een stelletje ongeregeld. Let ook op de originele haarkleur van Elvis.

avatar van missl
Leuke komedie waarin Elvis de naïeve jongen speelt en het werkt!

avatar van Dogie_Hogan
Vanmiddag weer op AMC.

Aardige feel-good movie, 1 van de de betere Elvis.
Arthur O'Connell is vooral bekend uit Westerns.
Filmlocatie (Bird Creek Bridge, Florida) is tegenwoordig een toeristische trekpleister.