Pants on Fire (2014)

Alternatieve titel: Het Echte Leven van een Jokkebrok

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Jonathan A. Rosenbaum
met Bradley Steven Perry, Joshua J. Ballard en Tyrel Jackson Williams

Jack is best een aardige jongen, maar op de een of andere manier liegt hij altijd alles aan elkaar. Het lijkt wel zijn tweede natuur. Of het nu gaat over zogenaamd jaloerse ex-vriendinnen of buitenaardse wezens, hij heeft altijd een verhaal klaarstaan. Eigenlijk liegt hij om populair te worden. Maar als zijn verzinsels werkelijkheid worden krijgt Jack het zwaar. Heel erg zwaar.