Malibu Rescue (2019)

Alternatieve titel: Malibu Rescue: The Movie

Familie / Komedie

geregisseerd door Savage Steve Holland
met Breanna Yde, Ricardo Hurtado en Jackie R. Jacobson

Het verhaal speelt zich af op Malibu Beach in Californië. Als Tyler door een hele reeks streken in de problemen komt, wordt hij gedwongen om de hele zomer te trainen voor een elitair strandwachtprogramma. Hij moet samenwerken met zijn vrienden en het opnemen tegen snobistische lokale kinderen om zijn doel te bereiken.

avatar van schumacher
Jeugdig filmpke, niks mis mee, leuk om eens gezien te hebben, voorspelbaar dat weet je op voorhand maar ze zorgden ervoor dat de film geen seconde verveelde.

avatar van mjk87
Sympathiek ding. In het begin lijkt het een soort jonge versie van American Pie te worden, maar al snel blijkt de insteek toch net wat anders. Jammer zelfs dat het filmpje zo kort is, er is weinig moment voor echte sfeerzetting terwijl zo'n film als deze dat best een beetje kan gebruiken. Nu is het vooral een snel filmpje dat nergens volledig overtuigt (de humor werkt vaak net niet) en nogal de gebaande paden neemt en juist doordat het zo kort irriteert dat zelfs. Dat moralistische geneuzel en hoe de hoofdpersoon zichzelf ontdekt en hoe het kneusjesteam begint en zich dan ontwikkelt. Dat is allemaal bekende koek en had deze film helemaal niet nodig. Maar ja. 2,5*.

Geweldige film ook de serie, ik heb hem al 3 keer gezien zowel de film als de serie. En het ergste is nog dat ik 18 ben naar ik krijg door dit te zien het gevoel dat ik iets mis in mijn leven terwijl dat niet zo is. Hartstikke leuk om te zien en ik hoop echt op een 2e seizoen.