Malibu Rescue (2019)

Alternatieve titel: Malibu Rescue: The Movie

Familie / Komedie

geregisseerd door Savage Steve Holland
met Breanna Yde, Ricardo Hurtado en Jackie R. Jacobson

Het verhaal speelt zich af op Malibu Beach in Californië. Als Tyler door een hele reeks streken in de problemen komt, wordt hij gedwongen om de hele zomer te trainen voor een elitair strandwachtprogramma. Hij moet samenwerken met zijn vrienden en het opnemen tegen snobistische lokale kinderen om zijn doel te bereiken.

avatar van schumacher
Jeugdig filmpke, niks mis mee, leuk om eens gezien te hebben, voorspelbaar dat weet je op voorhand maar ze zorgden ervoor dat de film geen seconde verveelde.