Picture Perfect (1997)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Glenn Gordon Caron
met Jennifer Aniston, Jay Mohr en Kevin Bacon

Kate heeft net een man ontmoet die ze erg leuk vindt. Maar om er achter te komen of hij haar ook leuk vindt, en om hem jaloers te maken, huurt ze Nick in. Nick is een acteur, en moet haar vriendje spelen. Nick wordt echter zelf verliefd op Kate...

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Flauw romantisch komedietje. Bacon en Mohr zorgen nog wel voor een paar geestige momenten, en Aniston zet haar Rachel-typetje weer leuk neer, maar bijzonder is het niet. 2 sterren.

neo (crew)
echt verschrikkelijk saai.heb echt geen een keer gelachen.doe mij maar liever de rachel van friends

Mik
Lekker Lekker Lekker, maar owh zo lame

2 Sterren voor de pakjes

ps. Sorry Renske

avatar van moviefreak#1
Wat een ontzettend flauwe film zeg !

moviefreak#1 schreef:
Wat een ontzettend flauwe film zeg !

En dan ben jij nog beleefd! wat een bagger film

avatar van stowa
valt wel mee...

hmm hij was wel leuk, maar gewoon weer een standaard film eigenlijk

avatar van Tun-89
Wel een leuke film om te zien.
niet veel bijzonders, maar wel vermakelijk met
Jennifer Aniston, en Kevin Bacon.
2.5 *

kArIzMa_TuRk
redelijke film.
Jennifer Aniston en Kevin Bacon hebben goeie rollen gekregen.
door hun heb ik me vermaakt. krijgt een 2,5* van mij

avatar van Rianneke_Dan
Wel een vermakkelijke film hoor.
Jennifer deed het weer leuk, en de rest van de cast ook.
Verhaal stelt niet zoveel voor, maar toch leuk om te kijken.

avatar van SmuttWars
Lekker origineel...Anniston in een romantische komedie!

avatar van JellyEye
Jennifer Aniston op haar leukst! 2.5*

avatar van Bombong
Goede romantische comedy. Duidelijk beter dan gemiddeld in het genre. Aniston speelt wel bijna altijd dezelfde rol maar is geknipt voor dit soort films. Ik zie haar in ieder geval altijd erg graag.

avatar van soom
Ik had zin in romantiek. Ik had Picture Perfect al een paar keer opgezet, maar in feite dan weer afgezet omdat ik er toch op die momenten niet veel behoefte aan had, het me weer eens tegenstond. Maar vandaag was dus wel de dag van Picture Perfect. Romantisch is hij zeker. Wat geeft het dan dat Jennifer haar Rachel-rol voor de honderdste keer herhaalt, haar gestuntel maakt mij juist erg jaloers en laat me voor de zoveelste keer wensen dat ik iemand had die naast me stond op de romantische manier.

Ik ben best (natuurlijk wel op een gezonde manier) een beetje jaloers op degenen die de juiste personen aan de haak hebben geslagen. Koester die ene grote liefde, laat zien dat je om elkaar geeft, sla een arm om elkaar heen, want voor je het weet is het te laat en kan het niet meer..

Qua romantiek is dit zeker een heerlijke wegdromerige film en kan je weer echt heerlijk zwijmelen. 3,5* voor deze geweldige romantische film.

avatar van Lavigne
Oew deze ga ik vanavond kijken!
Ik denk dat ik hem al ken maar dat maakt niet uit, weet het al niet meer

Leuke woensdagavond romkom, niet zo heel bijzonder.
2**

avatar van wal
wal
Gisteravond weer opnieuw gekeken en mijn stem verhoogd van 3,5 naar 4* Wat een ontzettende leuke romantische komedie. Absoluut boven gemiddeld. Leuk verhaal en leuke cast. Voor diverse herhalingen vatbaar.

avatar van Bad Kitty
3,5***

Ik was aan het zappen en kwam op deze film en heb hem vervolgens helemaal afgekeken. Gewoon echt een hele leuke romatische wegkijkfilm dus. Zeker boven gemiddeld zoals al vermeld.

Ik vind Jennifer hier zeer overtuigend en lekker fris acteren. Samen met de andere leuke hoofdrolspelers draagt het bij aan een vermakelijk resultaat waar je zeker naar blijt kijken.
Als vrouw , vind ik Jennifer heerlijk om naar te kijken!

avatar van notorious_kim
een van de betere aniston films. Leuk, lachwekkend en romantisch?

avatar van Marita88
Ik vond deze film heel leuk. Jennifer Anniston acteert heel goed. Een heerlijke film om lekker bij weg te zwijmelen.

avatar van kanjertje
Leuke "doorsnee" romantische komedie

avatar van tommykonijn
Voor de echte romantische komedie fans is dit een aanrader, maar ik vond het cliché en erg voorspelbaar. Jeniffer Aniston levert nog een leuke prestatie af vind ik, maar verder biedt de film bijzonder weinig.

avatar van Aapje81
Als je Aniston leuk vind dan is dit een leuke film.

avatar van Ouassi
Ik begrijp het niet.
Deze komt woensdag om half 9 op rtl 5, en My Boss's Daughter ook..

avatar van Seifer
Kevin Spek in een romantische komedie? Nee dit word hem niet.

avatar van Eny
Eny
Ouassi schreef:
Ik begrijp het niet.
Deze komt woensdag om half 9 op rtl 5, en My Boss's Daughter ook..

He je hebt gelijk! Zal straks de tv-gids raadplegen, mbd lijkt me leuker dan deze.

avatar van missl
nergens komisch noch romantisch, voorspelbaar.

Gewoon stront vervelend. Heb sommige stukken niet gezien omdat ik in slaap sukkelde nu en dan.....gaaaaaaaaaaaap.......!!!
Ach, 1 ster omdat het soms heel even een beetje leuk was als Kevin Bacon in beeld was.

avatar van benthe
Erg voorspelbaar en eigenlijk niet grappig. Romantisch, ja, maar af en toe iets te. Saai dus, en niet echt boeiend om te kijken. Echt een woensdagavond Net 5 film!

avatar van Katharina
missl schreef:
nergens komisch noch romantisch, voorspelbaar.

Hè wat zuur. Komisch is de hele film (alleen niet op een keihardlachen manier), en ec ht romantisch wastie op het einde (vind ik).

Eerste film waar Aniston in speelt, die ik eigenlijk nog best wel leuk vind!
Lelijke poster.