Picture Perfect (1997)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Glenn Gordon Caron
met Jennifer Aniston, Jay Mohr en Kevin Bacon

Kate heeft net een man ontmoet die ze erg leuk vindt. Maar om er achter te komen of hij haar ook leuk vindt, en om hem jaloers te maken, huurt ze Nick in. Nick is een acteur, en moet haar vriendje spelen. Nick wordt echter zelf verliefd op Kate...

avatar van AFCALS
Deze film kreeg geen lach op mijn gezicht, maar tijd verspilling wil ik ook weer niet zeggen. Ik heb hem gekeken, ik vergeet hem weer en daar blijft het bij.

avatar van crtxz10
ik denk dat ik deze vanavond maar ga kijken..

geen verwachting

Niet om aan te zien, typische vrouwenfilm met alle clichés erin. Het is ook weer net of Aniston in een lange aflevering van Friends zit. Het is gewoon altijd dezelfde rol, dezelfde gebaartjes etc.

avatar van Ayres
Ik snap de poster niet. Dat heeft toch compleet niks met de film te maken?
En ik vind Kevin Bacon maar een naar mannetje. Zeer onaantrekkelik.

avatar van pierre18
Gisteren nog maar eens bekeken, maar wat is dit een slappe film zeg. Als het nou echt een typische vrouwenfilm was, dan zat er nog genoeg in, maar dat vind ik van deze film allerminst. jennifer Aniston is een opgeblazen actrice, verdient nergens de status van superster, haar spel is veel te vlak en te eentonig. (Daardoor is zo ook totaal niet aantrekkelijk). Het verhaal is zoals 13 uit een dozijn. Kevin Beacon kan veel meer maar moet niet in lovestory's meespelen. (Films als Hollow Man of Tremors liggen hem veel beter) Advies aan de potentiële kijkers: laten liggen deze film. (Tot slot: de paraplu is natuurlijk een metafoor om de 'love stormed in' tegen te houden. wel een zwakke metafoor)