Table for Five (1983)

geregisseerd door Robert Lieberman
met Jon Voight, Richard Crenna en Millie Perkins

J.P. Tannen heeft zich na zijn scheiding nauwelijks nog om zijn kinderen bekommerd en hij wil dat nu goedmaken door een gezamenlijke reis naar Europa en Egypte. Na enige problemen lijkt de reis een succes te worden, totdat ze horen dat moeder Kathleen slachtoffer van een ongeluk geworden is

avatar van Regan_Robbie24
hier speelt Robby Kiger van The Children of The Corn toch in??????????

avatar van alexspyforever
Regan_Robbie24 schreef:
hier speelt Robby Kiger van The Children of The Corn toch in??????????

Ja, dat is inderdaad dezelfde acteur. Ik heb de film enkele weken geleden herbekeken en moet zeggen dat ik van zowel Roby Kiger als Roxana Zal die in deze prent zijn oudere zus speelt onder de indruk was. Vooral de band die deze kinderen met elkaar hadden was ontroerend. Ze was echt wel een klein moedertje over hem. Dat gezegd zijnde, vond ik het een hele mooie film die ik lang geleden voor een eerste keer op TV zag als kind. Het had me heel wat moeite gekost om achter de titel van de film te komen en deze ergens te kunnen kopen. Dat is me dan toch gelukt.