Tart (2001)

Alternatieve titel: The Bitch

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Christina Wayne
met Dominique Swain, Brad Renfro en Bijou Phillips

Ze is mooi, sexy en pas 14 jaar, maar Cat Storm zal niet lang meer onschuldig blijven! Cat woont in de chicste buurt van New York, waar iedereen portiers en bedienden heeft. In deze decadente wereld van limo's en personal trainers moet je er gewoon bijhoren. Cat is dan ook dolblij als ze eindelijk bij de populaire kliek op school hoort. Maar al snel gaat het mis. De verwende, arrogante kids gaan zich ongeremd te buiten aan drugs- en seksuitspattingen en Cat doet enthousiast mee. In no time gaat ze van poeslief tot een katje dat je niet zonder handschoenen kunt aanpakken.

avatar van dope
Phoeh, wat een draak van een film. Op de hoes stond dat deze beter was dan Cruel intentions. Nu weet ik ook wel dat je nooit een hoes kunt vertrouwen, dat is nu wel weer bewezen, maar toch had ik wel iets verwacht bij deze film. Helaas heeft deze film me alleen maar laten wachten. Bespaar jezelf deze anderhalf uur lange martelgang! 1*

avatar van matthijs_013
bah

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Nogal een 'lege' film. Je zit constant te wachten op een beetje actie, maar veel gebeurd er niet. De film is niet echt slecht, maar gewoon vervelend omdat er eigenlijk niest gebeurd... 1.5*

avatar van Die Hard,Willis
Heel erg vervelend en zoals hierboven al gezegd gebeurt er gewoon niks.Je zit de hele tijd te wachten maar zonder resultaat.
beoordeling:Saai1,0*

Meneer Bungel
Ik vind dat er wel genoeg gebeurd, maar het wordt inderdaad niet spetterend gebracht. Toch vind ik de sfeer en de muziek wel pakkend. Zeker geen slechte film.

avatar van joeythebest
Bar slecht!!! Slechter dan deze bestaan ze niet

Werkelijk een baggerfilm.... De hoes doet vermoeden dat het hier om een hele goeie film gaat... Nou het tegendeel is waar. Ik heb hem uit pure irritatie halverwege uitgezet. Vreselijk!!! een 0,5 voor de moeite en zelfs dat is nog veel!

Rmaster schreef:
De hoes doet vermoeden dat het hier om een hele goeie film gaat...

Jaja...

avatar van TimZor
kreeg van iemand te horen dat dit echt een film voor mij zou zijn :O nou weet niet waar dat op gebasseerd was maar wat is dit slecht zeg geef niet snel zo een laag cijfer maar ik kom nu echt niet hoger dan een 0,5 !

Draak van een film. Met voorsprong de slechtste film, die ik in jaren gezien heb.

Dick2008
O zo slecht is de film niet. Geen actie, maar een dramafilmpje over tieners onder elkaar. Er gebeurt ook nog wel het één en ander, vooral aan het eind. Wel wat traag maar verder redelijk tot goed te doen. Anders stel ik voor wat vaker "megasuperallerslechtetijdenfilms" te gaan kijken , dan valt hij best mee. 3.0

Dick2008 schreef:
O zo slecht is de film niet.

Serieus?
Dominique Swain, Brad Renfro, Bijou Phillips en Mischa Barton samen in één film! Hoe slecht wil je het hebben? Er is er niet één bij die ook maar een beetje kan acteren.

Dick2008
BBarbie schreef:

Serieus?

Ja, ik ben altijd serieus bij beoordeling van films.