Chasers (1994)

geregisseerd door Dennis Hopper
met Tom Berenger, Erika Eleniak en William McNamara

De mariniers Eddie Devane en Rock Reilly hebben als opdracht gekregen om een gevaarlijke crimineel te transporteren naar de gevangenis. De crimineel blijkt de knappe blonde Tony te zijn die elke gelegenheid aangrijpt om te ontsnappen.

neo (crew)
ondanks het feit dat ie niet zo goed is heb ik me toch erg vermaakt.
he Jordy ik zou em toch maar helemaal gaan kijken want er zitten twee ''leuke'' scenes in.

avatar van narva77
Hmm twee keer Dean Stockwell op hetzelfde moment; aangezien ik deze vaker heb gezien denk ik dat ik 'Living in Peril' nog maar es ga kijken.

avatar van Sparkle
Enkele grappige momenten - perfect filmpje voor een luie avond.

gimli f
Een 3... enkel voor Eleniak!
De enige echte ware Babe-watch!

Nogal standaard allemaal, maar nog net vermakelijk genoeg. Eleniak heeft hier uiteraard een groot aandeel in.

avatar van SuperSideSwipe
Jaaa,.. leuke film, geen echt goede film, maar wel een leuke. Met name vanwege de goed gecaste cast. Ik heb me met die stugge humor van Berenger in deze film toch weer goed kunnen vermaken.

Een film die ik de afgelopen jaren nogal wat een keer gezien heb. Echt zo een film die vaak langskomt op tv en waar ik dan aan blijf hangen als ik ook maar een minuut heb gezien.

een 1 slecht verhaal. de hele film slaat nergers op. geheel standaart gare opbouw en een heel flauw voorspelbaar einde.
een 1 voor de moeite.

rian van keulen

wist niet eens dat dit een Film van Hooper is, is een redelijke leuke film de sfeer is goed het acteren is redelijk tot goed. het is gewoon een vermakkelijk film, niet meer en niet minder

avatar van xenne
laag gemiddelde voor dit filmpje, heb me er mij wel mee vermaakt. 't verhaal is simpel, maar de sfeer zit goed en de casting ook. 't bekijken waard ... 2½

avatar van matthijs_013
Redelijk filmpje. Dit soort films dienen gewoon om saaie avonden op te vullen. Voor een film met inhoud moet je niet bij deze zijn. Pure entertainment

avatar van Mescaline
Gister avond(nacht) bij een maat gekeken van me,
Kwam pas om 1 uur dus dan is zo film als deze goed te verteren dan zit je ook niet meer te wachten op een ingewikkeld en serieus verhaal.
Leuk om keertje gezien te hebben heb me best wel vermaakt bij deze film leuke humor redelijk geacteerd.
3 sterren.

Al bij al nog best vermakelijk. Soms wel zeer dom, maar als je je verwachtingen niet te hoog stelt is dit nog te doen. Plezante rol van Dennis Hopper als pervert.

Usual Suspect
Best een vermakelijke film, gewoon een simpele road-movie.

3***

avatar van brabusRUS
Er zit een leuke scene in. Op de camping...

avatar van Freckles
Zaterdag 23:20 op 2BE

robertus65
Wat is 2BE?

Kanaal 2 in België (broertje van VTM)

Redelijk vermakelijke B-film en mevrouw Erika Eleniak was destijds ook niet onaardig om te zien.

avatar van lars-pixar
‘een groot avontuur, maar het spannende was nog wel de sex scene’

Wat een oude film je gaat zowat zeggen dat dit een onnodige film is en dat is het nu wel.
Het verhaal is simpel en simpel uitgewerkt zeker voor in die tijd. De casting stelt niks voor, de acteurs doen wel hun uiterste best maar kwam bij mij niet overtuigend over. Verder het enige wat spannend was was de sex scène die was geweldig. 2,5*

avatar van feyenoordfan01
grappig filmpie

avatar van Mescaline
Voor het laatst gezien in 2007! Nu toch eens tijd voor een 2de kijkbeurt, en eerlijk is eerlijk herinnerde ik mij vooral de seks scene, Maar afgezien van dat is het ook bij een 2de keer een vermakelijke en leuke film die erg makkelijk en plezierig weg kijkt!
Net voor het einde dacht ik zelfs om deze film een halve ster meer te geven dan dat ik in 2007 gaf(3,0) maar helaas gaat het allemaal iets te lang door, ze hadden de film beter kunnen stoppen bij het moment dat ze haar afgeleverd hadden maar helaas moesten daar nog wat zoetige (Hollywood) scenes achteraan. Dit deed het einde helaas niet echt goed en maakte de film enkel meer langdradig.
Maar ach, afgezien van dit minpuntje zie ik geen enkele reden om deze film niet mee te pakken, de speelduur is niet lang en het is tevens een erg smakelijk tussendoortje met smakelijke scenes, en ja dit zet ik expres tussen spoilertags!

3 blijft 3.

avatar van Aapje81
Lang geleden gezien en eerlijk gezegd is er maar weinig blijven hangen van deze film, dat is meestal geen goed teken. Storend was het echter ook allemaal niet maar beklijven deed het voor geen meter.

Inwisselbaar