For Love or Money (1993)

Alternatieve titel: The Concierge

geregisseerd door Barry Sonnenfeld
met Michael J. Fox, Gabrielle Anwar en Bob Balaban

Doug werkt als manager in een luxe hotel waar hij probeert alle gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te laten hebben. Van zijn fooien probeert hij geld bijeen te zamelen om ooit zijn eigen droomhotel te kunnen bouwen. Maar zijn fooiengeld is nooit genoeg en wanneer hij uiteindelijk de perfecte sponsor heeft gevonden, blijkt deze een affaire te hebben met de vrouw van Dougs dromen. Hij moet kiezen tussen het geld of de liefde.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
alternatieve titel toegevoegd, ligt hier als The Concierge in de videotheek, en is telkens als FLoM op TV (of juist andersom..)

neo (crew)
ik heb em bij bbc1 een keer gezien onder de naam the concierge.de film is best wel aardig.michael j fox speelt een leuke rol.

Ik vond hem iets te voorspelbaar maar wel leuk.

avatar van John Doe
Er zit goed gemaakte feel good in.

heb deze een paar kier al op TV langs zien komen. erg vermakelijke film.

avatar van Purmerend
Heel erg voorspelbaar en heel erg feel good gevoel. Heerlijk toch met ook nog eens twee leuke hoofdrolspelers. Hij is een piccolo, nee concierge! What's up Doug?

avatar van Tun-89
Ik als Michael J. Fox, fan ( ) Vind deze film ook erg vermakelijk zo als de meeste film's van hem. Originele titel is: The Concierge. Leuk filmpje, beetje voorspelbaar maar maakt niet uit.

* 4

avatar van Jorick
Een tijdje terug gezien. Toen vond ik de film wel vermakelijk.
Leuke rol van Michael J. Fox. 2.5*

Jordy schreef:
ligt hier als The Concierge in de videotheek,

Ook onder die titel in de bios hier, meen ik.

avatar van jester
Leuke film, doet me een beetje denken aan Secret of my Success. Tja, Michael J. Fox als gewone jongen met een droom...

avatar van Pilcrepus
Best wel voorspelbaar, maar toch leuke film om te kijken.
3 sterren.

avatar van boerenpummel
Wel leuke film om een keer te zien.
Gabriele Anwar is weer mooi!

avatar van azi
azi
een relaxende leuke film.

keyser sose
Ik micheal j fox is een echt goede acteur zo jammer dat die kerel ziek is want hij had in de toekomst meer leuke films kunnen maken.

5.0

avatar van Legan
Een heerlijke simpele feelgood movie met één van mijn favoriete acteurs in de hoofdrol.

6,0 uit 10 (3,0*)

avatar van Spetie
Michael J. Fox is zoals altijd enthousiast op dreef, zo ook in deze film. De grappen en situaties zijn allemaal net te flauw en voorspelbaar om hier een voldoende voor te kunnen geven.

Ik kom niet verder dan 2,5*

avatar van kanjertje
Inderdaad een hele simpele feelgoodmovie zondermeer

avatar van Timothyvdmeer
Leuke film met een leuke rol van Fox. Heb deze film al meerdere malen gezien maar blijft erg leuk!

3.5*.

avatar van Cinemaniak
Denk een film die je maar één keer kijkt en daarna gewoon nooit meer * in mijn geval dan

avatar van 606
Beetje niet helemaal zoals verwacht, niet altijd grappig meer drama en dat was niet de bedoeling volgens mij.
Verders werd er goed geacteerd.

2,5 ster

avatar van DragQueen
Een vrij voorspelbare film, die wel vermakelijk is. het verhaaltje is ook leuk bedacht. verder erg leuke rollen van Michael J. Fox en Gabrielle Anwar. 2,5 ster.

avatar van witboek
J.Fox kan een film toch altijd weer leuk maken.

Dankzij Michael J. Fox is dit een leuke film, hij draagt de film helemaal.
Hij was ook de reden waarom ik deze film eens wou zien, heb hem altijd een goed komisch acteur gevonden (in andere rollen is hij overigens ook altijd wel goed).
Helaas zien we hem de laatste jaren niet zoveel meer, sinds hij door de ziekte van Parkinson is getroffen staat zijn filmcarrière op de achtergrond.

lezertje
Het is vooral te danken aan de jeugdige spontaniteit van Michel J. Fox dat we kunnen spreken over een geslaagde rom-com. Fox voelt zich duidelijk in zijn elementen en vormt een sprankelend duo met Gabrielle Anwar.

avatar van missl
Prima vermakelijke jaren 90 film met een leuke Michael J. Fox, wel in het kaliber 'morgen vergeten'.