When a Man Loves a Woman (1994)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Luis Mandoki
met Meg Ryan, Andy Garcia en Ellen Burstyn

Alice en Michael Green, een hartstochtelijk echtpaar dat hard gewerkt heeft voor een goed leven voor henzelf en hun twee dochtertjes. Maar een duister geheim uit het verleden van Alice dreigt boven water te komen. Een geheim dat hen dreigt te vernietigen als geliefden, als gezin en als mensen.

Hankieh
Justice4All schreef:
Soundtrack "When A Man Love A Woman (klasisieke versie)" is heel erg goed. Het slaat wel erg op de film. Dus krijgt hij 3 sterren van mij.

florinho, miss bedoelde je deze die hierboven al genoemd werd?

ga deze film zo kijken, het is drama/romantiek, dus miss val ik wel in slaap en stem ik morgen wel:P

The Scorcher
Een geweldige film!!

avatar van hjcool
Andy Garcia en zijn oudste dochter in de film speelden allebei geweldig! diepe respect daarvoor! Ik vond het probleem van Meg Ryan gewoon niet leuk om naar te kijken, zelf een beetje vreselijk! het is dan ook een echte drama film. Het einde was voorspelbaar dat andy garcia weer op dook! Het zoenen zag er trouwens niet heel goed uit! ik geef een 3,00 sterren!

avatar van immar
een hele mooie film. Ik weet wat alcohol met een mens kan doen, en mede daardoor vind ik de film erg goed. Maar er wordt ook goed geacteerd. Ontroerend.

Deze film had me goed te pakken genomen was erg meegaand in het verhaal super

avatar van ChelseaH
ik vind het een zeer ontroerende film. Andy Garcia was er super in! Het verhaal was misschien niet heel orgineel maar toch... Ook alsMeg Ryan dan in de afkick ding komt en Andy alles zelf moet doen in het huishouden is dat zeer mooi gespeeld Einde was een beetje te lang maar wel goed en overtuigend! (Moest namelijk ook huilen op het einde)

Prachtig!

Dick2008
Dit zal waarschijnlijk wel de laatste film zijn die ik heb geprobeerd, waarin Meg Ryan een hoofdrol speelt. Ze ziet er best wel weer aantrekkelijk uit in deze film. Al vind ik haar toch niet echt een type voor een dramafilm. Ze kan beter in romantische komedies spelen. Toch doet ze het wel aardig en bewijst hiermee dat ze ook wel in een ander genre kan spelen. Andy Garcia doet het ook goed, al vond ik de twee meisjes eigenlijk nog wel het beste over komen. Het acteerwerk is dan ook niet zozeer het punt.

Eigenlijk erg cliché maar dat zijn de meeste films, maar wel erg saai en de film kon me veelal toch weinig boeien. Het begin ging nog wel maar daarna vond ik toch steeds meer een draak van een film worden. Vaak ook weinig diepgang en hoewel een drama, toch vaak ook mierzoet van opzet. 1.0

avatar van Decec
Een mooie drama/romantiekfilm...
Mooi ontroerend verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Andy Garcia en bekende
actrice Meg Ryan spelen zeer goed....
Prima achtergrond geluid/muziek
(geen Dolby Digital aanwezig)...
Prima kwaliteit breedbeeld
(geen HD aanwezig)...

Redelijk deze film, maar toch ook wel wat langdradig.
De vertolkingen zijn goed, vooral van de 2 kleine kinderen, die hun rol heel overtuigend doen.

avatar van Mr-Mcmovie
Lang geleden dat ik nog moest snotteren bij een film maar deze When A Man Loves a Woman is dat toch een aantal keer gebeurt.

Andy Garcia vond ik echt gewoon heerlijk spelen als pracht van een vader hoe goed Meg Ryan ook hier in was helemaal geen slecht woord over Ryan vond ik Garcia echt de bom !

Heel mooie momenten en ook veel ontroerende momenten die perfect worden gecombineerd een echte aanrader.