Blizzard (2003)

Verenigde Staten / Canada
Familie / Komedie

geregisseerd door LeVar Burton
met Brenda Blethyn, Josh Buckle en de stem van Whoopi Goldberg

Wanneer de liefde voor schaatsen bij een klein meisje verdwijnt, wordt ze opgevrolijkt door Blizzard, het meest magische rendier van de kerstman.

Een van de toppers van de komende kerst in de USA?

ThaNick
Leuke film, maar hij is toch meer voor kinderen
Maar als je genoten hebt van Miracle on 34th Street.. dan vind je dit te GEK!

ThaNick schreef:
Leuke film, maar hij is toch meer voor kinderen
Maar als je genoten hebt van Miracle on 34th Street.. dan vind je dit te GEK!
ik heb deze film gister gezien en op het eind moest ik in eens denken aan mijn beste vriendje, mijn overleden hond robin die ik ook nooit meer zal zien net als katie die blizzard nooit meer zou zien.

avatar van tommykonijn
Leuke, gezellige kerstfilm. Het tempo is prima en het acteerwerk ook. Het einde raakte me wel een beetje, het verhaal wordt dan ook prachtig vertelt. Ook erg mooie scenes bijv. als Blizzard met Katie over het ijs danst/vliegt. Special-Effects (en dan bedoel ik als Blizzard vliegt) waren niet zo goed, maar in een film als deze ook zeker niet erg belangrijk. Puur vermaak, dit!

avatar van jumpstylemovie
Jaja, de tijd van kerst komt er weer aan en ik heb al volop zin in kerstfilms! Daarom deze ook maar even meegepakt. In het begin werd ik best wel gek van het feit dat Katie alleen maar zit te huilen. Na een tijdje vond ik dat wel mooi geweest. Het verhaal is wel mooi. Het schaatsen is leuk om te volgen. In ieder geval beter als het Blizzard gedeelte. Die rendieren waren nou niet bepaald interresant en dan kunnen ze nog praten ook. Uiteindelijk heeft het wel iets met elkaar te maken, maar erg belangrijk om te volgen was dat niet. Ik heb me niet verveeld. Lekker veel sneeuw

Vliegen, praten, onzichtbaarheid en................empathische navigatie. Heerlijk!

neli123
Super film!