The Librarians (2003)

Alternatieve titel: Strike Force

Actie / Thriller

geregisseerd door Mike Kirton
met William Forsythe, Burt Reynolds en Erika Eleniak

Als de dochter van de rijke landeigenaar Frederick Davis spoorloos verdwijnt in de criminele onderwereld van Miami, moeten 'The Librarians' ervoor zorgen dat ze teruggevonden wordt. Dit trio gaat erg ver om hun contract met Davis na te komen.

avatar van Bandit
Doordat productiemaatschappij Global Pictures failliet ging, bleef deze B-film 2 jaar op de plank liggen....... hadden ze 'm daar maar laten liggen, want dit is echt bagger hoor.
William Forsythe moeten ze een acteer en schrijf-verbod opleggen.
Verder ook slechte muziek en over het acteren wil ik 't niet meer hebben.

Net als Ed Lauter, is Burt Reynolds maar een paar minuten in beeld, maar zijn naam staat als eerste op de dvd-cover.
Treurig product.

avatar van 606
Leuke no brainer met veel kogels en geweld, daar hou ik wel van.

avatar van hijman1946
606 schreef:
Leuke no brainer met veel kogels en geweld, daar hou ik wel van.

Mensen zijn geen poppetjes in een schiettent

hijman1946 schreef:

Mensen zijn geen poppetjes in een schiettent
in films soms wel

avatar van hijman1946
606 schreef:
in films soms wel

Deal ,schuddebuikt... effe zitten snuffen op uw naam wat een prachtige foto,s topklasse

hijman1946 schreef:
Bedankt voor het compliment