The 10 Year Plan (2014)

Alternatieve titel: 10 Year Plan

Komedie / Romantiek

geregisseerd door J.C. Calciano
met Jack Turner, Michael Adam Hamilton en Adam Bucci

Myles is een succesvol advocaat en een hopeloze romanticus, die voortdurend op zoek is naar de man van zijn dromen. Zijn beste vriend Brody is een aantrekkelijke politieagent en slaapt met iedere man die op zijn pad komt. Maar eigenlijk doet hij dat om te voorkomen dat hij zich niet geliefd voelt. Omdat ze bang zijn voor later, als ze ouder zijn, maken de twee een afspraak: wanneer ze binnen 10 jaar geen geliefde gevonden hebben, dan vormen ze een stel...

Een gay komedie over liefde en vriendschap die niet grappig was. Het vlakke, clichématige verhaal zou je in een zeer kort tijdsbestek kunnen vertellen, zodat het een lange zit werd, waarin je naar stereotype personages moest kijken en luisteren naar stompzinnige dialogen. Als kijker kon je je enkel nog vermaken met een parade van aantrekkelijke mannen zonder shirt. Hoe deze productie aan 6.6 op IMDb komt?