The Loved One (1965)

geregisseerd door Tony Richardson
met Robert Morse, James Coburn en Dana Andrews

De Brit Dennis Barlow (Robert Morse) woont in Californie de begrafenis van zijn oom bij en stuit op enkele vreemde gebruiken in het uitvaartswezen. Satire op de taboes en rituelen rondom de dood.

avatar van Fabrice
Hele aparte zwarte komedie zeker voor de jaren 60 waarin de spot wordt gedreven met de dood op allerlei manieren !
Met Ayllene Gibbons in de geweldige rol van Joyboy's moeder.
The first real fat mamma ...

avatar van Biosguru
Heel erg gedateerd en niet leuk, na 1 uur afgezet.