Babysitting 2 (2015)

Frankrijk

geregisseerd door Nicolas Benamou en Philippe Lacheau
met Philippe Lacheau, Alice David en Vincent Desagnat

Sonia en Franck hebben hun vrienden uitgenodigd op het luxe Braziliaanse hotel van Sonia's vader, Alain. Franck wil Sonia ten huwelijk vragen maar zijn pogingen om goedkeuring van haar vader te krijgen lopen uit op een ramp. Zijn vrienden Sam, Ernest, Alex en Estelle helpen ook niet echt en zorgen voor nog meer problemen. De rust en kalmte van het luxe eco-vriendelijke resort roept ook niet bepaald op om te feesten. Als Sam een excursie boekt naar het regenwoud om een paar leuke meisjes te scoren grijpt Alain zijn kans om zijn luidruchtige, oude moeder mee te sturen, onder Franck zijn verantwoordelijkheid.

Vanaf 28 januari 2016 in de bioscoop (Cinéart)

avatar van Rodger
Deel 1 was leuk, en deze net zo...
Echt in een deuk gelegen om de droge humor, en rare situaties.
3.5 ***
aanrader.. maar wel eerst deel 1 kijken.