The Locusts (1997)

geregisseerd door John Patrick Kelley
met Kate Capshaw, Jeremy Davies en Ashley Judd

Met amper 7 dollar op zak arriveert Clay Hewitt in het stadje Missouri. Na een ruzie met de plaatselijke dronkaard vindt hij onderdak bij de rijke en al wat ouder wordende weduwe Delilah. Die is gewend de arbeiders van haar ranch in haar kamer te ontbieden om haar seksuele honger te stillen. Delilah biedt Clay een baan aan én nodigt hem uit in haar bed. Clay is wel gefascineerd door haar, maar zijn hart gaat uit naar haar verwarde en teruggetrokken zoon 'Flyboy'. Hij probeert de jongen te bevrijden van het juk van zijn dominante moeder, maar ontdekt al gauw dat de problemen van moeder en zoon nog groter zijn dan gedacht.

avatar van narva77
Met mooie Ashley Judd.... en een gesimuleerde castratie van een stier. 3*

avatar van speedy23
Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik aan de score van deze film kan komen? Ik ben namelijk knettergek van die gouwe ouwe muziek en kan niet al die titels of zangers thuisbrengen...

Art
Hier heb je een lijstje met wat op de soundtrack staat. Maar waar je hem kan krijgen? Momentje, dan zoek ik dat eventjes voor je op

Art
Ik kan hem nergens vinden voor je Dan moet je het maar voorlopig met dat lijstje doen

avatar van speedy23
Prachtig Art, bedankt. Met dat lijstje ben ik al voor het grootste gedeelte geholpen. Nu nog een vriend aan het werk zetten...

Een film die alles te bieden heeft.
Spanning, humor, beetje sex, betrokken bij Flyboy, goede acteerprestties en mooie beelden.
3.5.

avatar van JDSsmetje
Vince Vaughn staat niet bij de hoofdrolspelers maar staat wel in het groot op de poster
Goed ga vanavond zeker kijken

avatar van xenne
verhaal is misschien niet zo bijzonder, maar heb hier graag naar gekeken... aangenaam filmpje, Ashley Judd doet de rest