ad

Met onder meer: Hwang Jung-min, Yoo Ah-in en Hae-Jin Yoo

Oorspronkelijke taal: Koreaans

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Beterang

"The unstoppable. The untouchable"

Nadat de doorgewinterde rechercheur Do-chul een internationale bende van autodieven oprolt, wordt hij getrakteerd op een nacht in een club. Daar ontmoet hij Tae-oh, de tirannieke erfgenaam van een grote, onaantastbare corporatie. Hij is er van overtuigd dat Tae-oh een drugsverslaafde is, maar zijn baas weerhoudt hem ervan verder onderzoek te verrichten. Wanneer de zoon van een vrachtwagenchauffeur de hulp van Do-chul inroept, nadat zijn vader is afgeranseld door Tae-oh, voelt hij zich verantwoordelijk. Hij besluit alles in het werk te stellen om Tae-oh te pakken.

imageimageimage

Detective Yoon

Regional Investigation Unit Senior Superintendent

avatar van Biosguru

Biosguru

Een hoogvlieger is het niet. maar als je er voor in de stemming bent erg leuk. Ik heb een zwak voor het gevoel voor humor in Koreaanse films. Vaak echt te flauw. Maar soms is het weer eens tijd om iemand een pets op de kop te zien krijgen.

avatar van Bacon

Bacon

De film was helaas wat minder dan ik had gehoopt, maar zeker niet slecht.

avatar van John Milton

John Milton

Ik vond de trailer al wat nietszeggend, maar dan kijk ik toch maar liever wat van mijn andere Koreaanse achterstand. Hij draaitop Imagine overigens

gauke

Wat jammer van de ongelooflijk flauwe humor, die bij mij geen moment aansloeg, want verder was deze martial arts actiethriller, met ingebouwde kritiek op het Koreaanse kapitalistische systeem, hartstikke onderhoudend. Bovendien kregen de personages diepgang en speelde de cast meer dan goed (met name een uitstekende Ah In Yoo).

avatar van missl

missl

Flauwe film met flauwe humor. Het verhaal is wel oke maar die humor (of gebrek daaraan) maakt het helemaal kapot.

avatar van tattoobob

tattoobob

Wanneer krijgen we nou eens een goede Zuid-Koreaanse thriller eentje die weer eens lekker ouderwets hard is.

missl schreef:

Helemaal mee eens erg flauwe kinderlijke humor waar de film ten onder aan gaat....

avatar van schumacher

schumacher

Middelmatig filmpje.

avatar van Bacon

Bacon

Verbazend groot verschil tussen de beoordeling hier en de 'Koreaanse Moviemeter' waar de film een 8.2/10 uit 2700 stemmen scoort.

avatar van Gi-Force

Gi-Force

In Zuid-Korea kunnen ze goede films maken dat hebben ze bewezen. Deze film leek in het begin erg slecht o.a. door zeer flauwe humor. Maar hoe verder in de film hoe meer het verhaal zich opbouwde en de humor ook beter werd. Voor deze film zou ik niet naar de bios gaan, maar het is wel lekker voor een avondje thuis.

avatar van vranque

vranque

Zoals altijd goed verzorgd. Tot in de puntjes. Ik had komedie iets serieuzer moeten nemen dan had ik deze aan mij voorbij kunnen laten gaan. Slap geneuzel en bij vlagen slaapverwekkend in die zin dat mijn aandacht telkens verslapte ondanks de stevige actie.

avatar van keimpeS

keimpeS

Zo best een leuke verrassing, goede Zuid-Koreaanse actie/comedy film, alleen was de humor te flauw! De flauwe humor verpeste het een beetje voor mij, maar dat wordt dan weer in evenwicht gebracht met mooie visuele beelden, auto's & de actie. Ik vond de achtervolgings-scene echt goed!

avatar van james_cameron

james_cameron

Vlot gefilmde en gemonteerde misdaadkomedie, met helaas teveel de nadruk op allerlei flauwe toestanden. Plot en personages zijn evenwel best interessant en het akteerwerk kan er zeker mee door. Hier en daar ook wel wat aardige aktiescenes. Uiteindelijk te gewoontjes om op te vallen binnen de enorme Zuid-Koreaanse output van de laatste jaren, maar niet slecht.