Live a Little, Love a Little (1968)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Norman Taurog
met Elvis Presley, Michele Carey en Don Porter

Greg Nolan (Elvis) leidt een dubbelleven als fotograaf voor twee tijdschriften aangezien hij geld nodig heeft om zijn nieuwe appartement te betalen. Het blijkt lastig zijn tijd goed te verdelen.

avatar van titan
Uit deze film komt het nummer A little less conversation.

Mijn favo Elvis film, en inderdaad A Little Less Conversation, het orgineel. Mooier vind ik zelf nog "Almost In Love" wat een geweldige love song. Deze film heb ik wel honderden keren gezien

Eindelijk komt deze film dan binnenkort op dvd uit. Voor meer informatie zie www.elvisnederland.nl

AddictedToMovies
Dit is één van de weinige amusante komedies die Elvis heeft gemaakt tussen al die troep. Elvis speelt beter dan in z'n meeste films en erg leuke songs.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Live A Little is misschien wel Presley's allerslechtste film. Er zijn nog een paar titels die aan die twijfelachtige eer kunnen voldoen maar deze is echt hemeltergend slecht. De songs zijn redelijk tot goed maar het script zo vol gaten en de humor is ditmaal zo ver te zoeken.. Combineer dit met de slechtte acteerprestaties en een gedemotiveerde, stonede, Elvis.. Et voila.. Een misbaksel eerste klas.
Volgens Charlie Hodge, een goede vriend en bandlid van Elvis, een film waar vooral buiten het zicht van de camera veel gelachen werd door de tallloze grappen die de crew met elkaar uithaalde. Helaas is dit plezier niet afgestraald op dit verplichte nummertje uit de film-wurgcarriere van Presley. Elvis schaamde zich voor dit soort films..

Zinema

avatar van Erick1985
Dit is inderdaad het absolute dieptepunt. De hele film heb ik me afgevraagt waar het nu in godsnaam over gaat. Ik ben een zeer grote Elvis-fan, maar kon hier geen touw aan vastknopen. De soundtrack is uiteraard wel fantastisch!