• 8.563.725 stemmen

Geregisseerd door: Boris Sagal

Met onder meer: Elvis Presley, Shelley Fabares en Joby Baker

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Girl Happy

"Elvis jumps with the campus crowd to make the beach 'ball' bounce!!!"

Rusty Wells en zijn band zijn in dienst bij nachtclubkoning Big Frank. Als de jongens met Pasen naar Fort Lauderdale in Florida willen, kan dat slechts op één voorwaarde: ze moeten een oogje houden op Frank's dochter

imageimageimageimageimageimage

avatar van henkula

henkula

ik ben geen liefhebber van Elvis, rest mij een slap en vervelend verhaal.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Aardige Presleyfilm die leuke liedjes bevat. Het verhaal is als vanouds niet erg bijzonder maar de humor is redelijk te pruimen.

avatar van Erick1985

Erick1985

Leuke Elvis film. Zoals met al zijn films, wéér een eenvoudig verhaaltje zonder echt verhaal. Het komt er met regel op neer; de vader van Shelley Fabares stuurt Elvis naar Fort Lauderdale om daar op zijn dochter te letten die daar vakantie viert. That's it. Toch leuk gedaan, leuke soundtrack met voornamelijk het mooie Puppet On A String. 4 sterren.

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Aardige/typische Elvis film waarvan iedereen kan verwachten wat ze aangeboden krijgen. Leuke liedjes met redelijk plezierige humor. Verhaal, plot, dialogen zijn niet echt bijzonder. Een kleine 3,0.

avatar van AddictedToMovies

AddictedToMovies

Doorsnee Elvis-troep. De eerste tien minuten dacht ik nog, dit kan wel enigzins leuk worden, maar helaas. Paar scenes waren nog wel de moeite waard, zo hier en daar verscheen een zwakke glimlach op mijn gezicht. Hier tegenover staat dan weer dat deze een van de slechtste soundtracks heeft. Elvis doet zijn best - evenals het acteren, hij verbergt zijn afschuw redelijk goed, maar het is echt troep. Die eeuwige lelijke dansen komen ook mijn strot uit. Onvoorstelbaar, dat terwijl de muziek een complete revolutie beleefde in de jaren '60 met The Beatles en de hippierevolutie, dat Elvis zich moest inzetten voor dit soort rotzooi. Als de muziek beter was geweest had ie een 2 gekregen want hier is de humor íetsje beter.

avatar van Dick2008

Dick2008

Wel magertjes allemaal. Maar misschien ligt het aan de titel, dat deze nog wel redelijk te doen is. Een stel lekkere wijven in deze film. Heb er vroeger maar een paar gezien, dus deze niet. King Creole blijft eigenlijk de beste. De humor ligt er te dik bovenop en de liedjes zijn ook niet zo heel bijzonder. Met Shelley Fabares heeft Elvis wel weer een knappe tegenspeelster tegenover zich. De aandacht is nog niet zo heel veel op Elvis gevestigd. Andere "jongens" komen hier ook wat meer naar voren. Er zitten wat grappige momenten in en te doen. 3.0

avatar van clubsport

clubsport

Op zich wel een vermakelijk romantisch verhaaltje met wat humor erin en wat aardige presley liedjes .

Normaal ben ik niet echt een musical liefhebber maar deze was best wel te doen .

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Wel magertjes allemaal. Maar misschien ligt het aan de titel, dat deze nog wel redelijk te doen is. De humor ligt er te dik bovenop en de liedjes zijn ook niet zo heel bijzonder. Met Shelley Fabares heeft Elvis wel weer een knappe tegenspeelster tegenover zich. De aandacht is nog niet zo heel veel op Elvis gevestigd. Andere "jongens" komen hier ook wat meer naar voren. Er zitten wat grappige momenten in en te doen.

De dvd heeft Nederlandse ondertitels, de liedjes zijn eveneens ondertiteld.

(Fort Lauderdale is een stad in Florida. De begeleidingsband bestaat uit 3 jongens en 1 daarvan is Gary Crosby, de zoon van Bing Crosby en eveneens zanger,acteur. Shelley Fabares is de nicht van Nanette Fabray (The band wagon). Speelt ook nog in Elvis' films Spinout en Clambake.)

Elvis en zijn band willen na laatste optreden op vakantie naar de meiden in Fort Lauderdale. Helaas verlengt vanwege het succes de manager het contract. De dochter van de manager gaat ook naar Fort Lauderdale. Daarom biedt Elvis samen met zijn band zich aan om een oogje in het zeil te houden. Dit lijkt gemakkelijker dan gedaan. De manager belt iedere dag zijn dochter op en Elvis gaat eraan als hij niet goed oplet. Het meisje valt goed in de smaak en vooral als een Italiaan zich aandient beginnen al de problemen.

Zeer eenvoudig verhaal en om daar een anderhalf uur mee te vullen. Toch zijn ze er behoorlijk goed in geslaagd. Grotendeels gewoon een studio-film. Maar omdat Elvis voor mij toch vooral een zanger is heb ik er weinig moeite mee gehad. Of je hem nu ziet optreden op het podium of in de film maakt mij niet zoveel uit. Snel en met niet al te veel geld opgenomen, maar logisch je weet nooit hoe lang een artiest populair blijft dus kan je maar beter zo veel mogelijk ervan profiteren.

Amusante film. Zwakt na zo'n half uur helaas wel wat af maar wordt later nog beter dan aan het begin. Dat is meestal zo met die romantische komedies. Gelachen toen Elvis opgescheept zat met 2 vrouwen. Doet hij erg leuk. Verder heel veel liedjes wel zo'n 11 die op zich niet zo bijzonder zijn maar vaak wel hip en passen in het karakter van de film. Past in het rijtje films van Frankie Avalon, Connie Francis,... en eigenlijk beter om in de zomer te bekijken.

Elvis en Shelley zijn leuk, wel minder dan Spinout maar toch prima vermaakt met deze vrolijke film.