Rugrats Go Wild! (2003)

Alternatieve titel: Ratjetoe en de Thornberrys: Bij de Beesten Af!

Animatie / Komedie

geregisseerd door John Eng en Norton Virgien
met de stemmen van Elizabeth Daily, Nancy Cartwright en Lacey Chabert

De Rugrats zijn met hun ouders op vakantie, maar ze stranden op een onbewoond eiland. De enige die hen zal kunnen helpen is Nigel Thornberry, maar door een klap op zijn schedel gedraagt deze zich meer als een klein kind dan als een man. Gelukkig hebben de kinderen Eliza in hun gelederen die met dieren kan praten.

Linda
afgezien van alle krijsende, zeurende, huilende, rennende, vervelende, stampende, irritante, snotterende, verwende en niet-stil-kunnen-zittende kinderen (daar zit je dan als meisje dat niet van kinderen houdt) heb ik me toch prima vermaakt moet ik zeggen. Altijd al een zwak gehad voor Tommy en de rest. Op naar de volgende Ratjetoe film! . 3 sterren.

Leuke alternatieve titel

kappeuter (moderator)
Vind ik wel.

Meen je dat nou? 'Ratjetoe?'.

kappeuter (moderator)
Ja! Ik kende eerst Ratjetoe en later pas de originele titel Rugrats. Misschien ligt het daar aan...

Mkay

visje1991
is deze film al op dvd?

visje1991
Hele Leuke film

avatar van Dopke
Een beetje flauwe derde deel na het erg leuke Rugrats in Paris. Het is alsof ze nu echt alleen een kinderpubliek voor ogen hadden, waardoor er dit keer geen leuke verwijzingen zijn die alleen ouderen begrijpen, zoals de geweldige Godfather grappen in het tweede deel. Ook de scherpe dialogen zijn in dit proces afgestompt wat erg jammer is. Wat overblijft is een flauw kinderfilmpje dat verder goed bedoelt is.

avatar van SuperSideSwipe
Geinige combinatie van de twee tekenfilms. Niet overdreven goed, maar zeker aan te raden om het een keer te huren.

Mathijsco
Leuke film met kruising van Rugrats en The Wild Thornberry's maar is een beetje snel en vanzelfsprekend verhaal. een 4.0.

avatar van jumpstylemovie
alletwee echt slechte tekenfilms.
0.5***

avatar van tommykonijn
Een vermakelijke animatiefilm waarin Ratjetoe en de Thornberrys elkaar ontmoeten, ik heb deze film ooit eens samen met een van mijn vrienden in de bioscoop gezien en ik vond de film toen echt geweldig goed maar nu is het nog maar gewoon een lekker wegkijkertje van een film!

***