Rugrats in Paris: The Movie - Rugrats II (2000)

Alternatieve titels: Rugrats in Paris: The Movie | Ratjetoe in Parijs - De Film

Verenigde Staten / Duitsland
Animatie / Komedie

geregisseerd door Stig Bergqvist en Paul Demeyer
met de stemmen van Christine Cavanaugh, Elizabeth Daily en Cheryl Chase

In deze tweede Rugrats-film maken de kids Parijs onveilig. Tommy's vader Stu moet naar Parijs afreizen wanneer er weer een uitvinding flopt. De vader van Chuckie is ondertussen op zoek naar een nieuwe moeder voor hem.

visje1991
ik heb deze film zelf en had er eigelijk meer van verwacht
4.5

En toch nog 4,5* ?
Dan wsas de film aardig bevredigend, lijkt me zo...:)

avatar van SuperSideSwipe
Nog rommeliger en matiger dan deel 1,

Geen aanrader tenzij je echt een Ratjetoe fan bent.

avatar van IcU
IcU
Leuker dan deel 1, maar niet echt een super film. Sommige stukken zijn erg mooi gemaakt.

2½*

avatar van tommykonijn
Absoluut mee eens, echt geen top film maar voor even ertussen door is dit wel echt een prima film de personages vind ik erg leuk en ik vind ook dat hij erg vermakelijk is, mijn vader vind trouwens Phil en Lill wel grappig! !!!!!!!!!!

***

avatar van jumpstylemovie
saai om wat babies in parijs te zien
1.0***

avatar van tommykonijn
tommykonijn schreef:

***

Tja de laatste keer dat ik hem keek viel hij me echt mee hij was nog altijd wel een beetje Vermakelijk maar absoluut ik vind dit geen Topper want hij wordt hoe vaker je hem kijkt hoe minder hij wordt dus : Stem verlaagd naar 2*.

avatar van Justinw
Dit is toch wel iets van toen ik nog kinderprogrammas keek, ga de film dus ook weer is kijken

Edit:
Heb hem niet met mijn volle aandacht gekeken meost ook nog wat andere dingen doen. Maar heb me wel redelijk vermaakt.