The Rugrats Movie (1998)

Animatie / Familie

geregisseerd door Igor Kovalyov en Norton Virgien
met de stemmen van Elizabeth Daily, David Spade en Tara Strong

Toen zijn broertje Dylan geboren werd, wist Tommy Zoetzuur dat zijn leven zou veranderen. Maar hij had nooit gedacht dat het zo'n avontuur zou worden om grote broer te zijn. In een poging om kleine Dil terug te brengen naar het 'hospitaal' maken de Ratjetoe baby's zich meester van de Reptar en verdwalen prompt in het grote bos. Met veel lol en muziek proberen de Ratjetoe baby's de weg naar huis te vinden. Onderweg stuiten ze op de gekste hindernissen en de grootste verrassingen.

visje1991
kei leuke film!

Linda
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik me gister prima heb vermaakt bij de film! Ratjetoe en de Thornberrys vond ik al erg leuk en ook deze film was weer genieten. Jammer genoeg niet de Nederlandse versie, die vind ik toch altijd een stuk leuker. 3 sterren

avatar van Sjan
Ik vind ook de nederlandse stemmen leuker dan de engelse. leuke film, maar al dat zingen dat hoeft allemaal niet van mij. 2.5*

avatar van SuperSideSwipe
De serie is toch iets leuker, ik vond dit toch een beetje saai en rommelig, net als het vervolg. Wel een hoop hecktiek zoals gewoonlijk.

Denk dat deze tekenfilm gewoon niet zo geschikt is voor het witte doek

avatar van seanpuffy
tofste tekenfim die er bestaan heeft toen ik nog kleintjes was

een 3,5. heel leuk verfilmd. heb vroeger en nu nog steeds erg genoten

avatar van jumpstylemovie
beetje domme maar toch ook lollige film.
toch niet beter als een 1.5***

avatar van tommykonijn
Deze Film vind ik best nog wel Vermakelijk maar ook deze haalt niet meer dan 2.5* in verband met de andere twee Films hier is trouwens mijn Rugrats Movie lijstje :

1. Rugrats Go Wild!
2. Rugrats Movie.
3. Rugrats Go To Paris

avatar van kinjutsu
Deze film is echt helemaal niet leuk. Ook nooit van de serie kunnen genieten, slecht idee om er een film van te maken.

Film die echt vies tegenvalt.
De serie was leuk en deze film kent in het begin ook wel een aantal leuke momenten. Helaas is het, naarmate het einde nadert, allemaal niet zo bijzonder meer.
Wel fijn dat ze de film in ieder geval kort hebben gehouden.

Vond er helemaal niks aan, maar was te verwachten want vond ook niks aan de serie, alhoewel mijn 10-jarig nichtje daar anders over denkt...

avatar van movie acteurs
Een totaal niet leuke tekenfilm. Vond de serie vroeger ook niet leuk en zelfs irritant. 1,0.

FilmFan897
Rugrats is een klassieke Nicktoons serie, het was één van de beste Nickelodeon series ooit.
Kan dit ook gezegd worden van The Rugrats/Ratjetoe film?
Eerst en vooral is het een goede opvolger van de eerste seizoenen.
Je ziet ook dat de animatie iets mooier getekend is dan in de televisie serie.
Het nadeel is dat je als je baby Dill al ontmoet hebt, dat je dan al meteen meegetrokken word naar het avontuur waar de film over gaat.
Ik had liever dat de film ging over Dill die alles probeert te begrijpen, hoe de wereld werkt.
De antagonisten in deze film zijn: Apen (uit een ontsnapt circus) en Angeliekje.
Ik moet eerlijk zeggen, Angeliekje vind ik maar een naar personage in de film en ik vond dat er ook iemand anders de antagonist voor één keer mocht zijn dan Angeliekje.
Hoe dan ook is deze film een matige familiefilm waar sommige mensen niets aan zullen hebben en anderen dan weer wel.