Do Not Disturb (1999)

Nederland / Duitsland
Actie / Thriller

geregisseerd door Dick Maas
met William Hurt, Jennifer Tilly en Denis Leary

De Amerikaanse Walter Richmond gaat voor zaken naar Amsterdam, vergezeld van zijn vrouw en hun 10-jarige doofstomme dochter Melissa. Bij het hotel waar ze verblijven is Melissa getuige van een moord en de daders doen er alles aan om deze getuige te pakken te krijgen.

Wat is dit toch een leuke film.
Goede actie en zwaar vermakelijk.
En met een heerlijke Tilly en een grappige Commish.
Heerlijk als een film in Amsterdam speelt.

leuke film van dick maas .heb hem lang geleden eens gezien. jammer dat ie niet op dvd\bluray te krijgen is.

avatar van xxERWINxx
Vandaag weer eens herbekeken voor de 3e keer!
Blijft nog steeds een spannende goede film!
De hele film gebeurd er wel wat, het drama speelt zich al snel af en daarna zien we alleen maar spannende achtervolgingen en andere leuke scenes.
Vooral het einde de auto achtervolging was spectaculair.
Ook veel bekende gezichten en ook zag ik stukjes terug komen van De Lift en Flodder.
Jammer dat hij nog steeds niet op dvd te krijgen is.

Nog steeds leuk en nog steeds belachelijk dat deze film niet te krijgen is.
Grootste bagger is overal verkrijgbaar, een topfilm als deze niet.

Ik heb nooit gesnapt waarom Dick Maas zo negatief behandeld word door de filmindustrie.
Goed, hij maakt geen diepzinnige films maar altijd nog veel beter dan die romkom onzin die massaal uitgebracht word op dvd en blu-ray.
Dick Maas krijgt slechte verknipte uitgaven en deze film is alleen via een Duitse versie te krijgen.
De duitse versie van de flodder trilogie is zelfs beter dan de bluray uitgave van DFW