• 11.452 nieuwsartikelen

Met onder meer: Jessica Chastain, Anne Hathaway en Josh Charles

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 9 mei 2024

Plot Mothers' Instinct

"Sometimes it's the only thing you can trust."

Alice en Celine zijn twee bevriende moeders en buren van elkaar, die beiden een zoon van dezelfde leeftijd hebben. Op een dag vindt er echter een tragisch ongeval plaats. De schuld, achterdocht en paranoia die ontstaan als gevolg van het ongeval zorgen langzamerhand voor een breuk tussen de beide vrouwen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Delhomme is geen verkeerde DoP dus dit brengt wel verwachtingen.

kappeuter (crew films)

avatar van Jotil

Jotil (crew bioscoopreleases)

Vanaf 9 mei 2024 in de bioscoop (The Searchers)

avatar van Tiany

Tiany

Toen ik de trailer zag dacht ik…….“die film heb ik kort geleden gezien, en toch ken ik de acteurs niet”……Maar toen viel mijn frank (euro), is dit geen remake van “Duelles” een Frans-Belgische dramafilm uit 2018, geschreven en geregisseerd door Olivier Masset-Depasse, Met in de hoofdrol Veerle Baetens ?

avatar van Bak&Braad

Bak&Braad

Tiany schreef:

Klopt, dit wordt ook genoemd in de aftiteling.

Dit gezegd hebbende, ik ken Duelles niet, maar deze film leek veelbelovend door de 2 sterke actrices, maar is erg voorspelbaar en heeft een belachelijk einde..

avatar van Seam

Seam

• 1975 stemmen

Totaal overbodige remake weer ...

avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

Fijn hoor, die films die afspelen eind jaren 50/begin jaren 60.

Nou, dat was het goede nieuws.

avatar van Tiany

Tiany

Bak&Braad schreef:

Klopt, dit wordt ook genoemd in de aftiteling.

Wat betreft het einde van deze films, ook Duelles had een teleurstellend einde.

Mijn reactie op “Duelles” :

“Het verhaal was zeker niet slecht, maar het tempo was nogal traag. Het einde van de film was te simpel en zeker niet spannend. Het acteerwerk was prima. Wou eerst een 3 geven, maar door het teleurstellende einde krijgt de film nog een 2.5.”