• 8.664.483 stemmen

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Le Patient

Na drie jaar in coma te zijn geweest, komt de 19-jarige Thomas tot bewustzijn in een ziekenhuis. Zijn hele familie is vermoord en zijn zus Laura blijkt verdwenen. Hij is de enige overlevende. Fysiek verzwakt probeert Thomas zich de avond van het bloedbad te herinneren en de gruwelijke gebeurtenis te reconstrueren.

avatar van MisterD 1985

MisterD 1985

Een beetje trage film, maar het zorgt wel dat je blijft kijken. De ontknoping wordt mooi verfilmd. Geen spijt gekregen van het kijken.

Die andere patiënt herkende ik overigens van de serie “The end of the f*cking world”. Zijn rol is in deze film beperkt en op zijn zachts gezegd vreemd.

avatar van AniSter

AniSter

Psychologisch drama/thriller met een plot waarvan er 13 in een dozijn passen. Al vrij snel wordt duidelijk waar dit naar toe gaat ondanks dat er wat vreemde en onduidelijke momenten in zaten (bijv. geen idee waarom 9/11 er bij werd gehaald). Dat neemt niet weg dat het geheel best goed neergezet werd door de cast. Voor mij toch net niet voldoende.