• 8.612.068 stemmen

Genre: Misdaad / Drama

Oorsprong: Uruguay

Geregisseerd door: Israel Adrián Caetano

Met onder meer: Diego Alonso, Catalina Arrillaga en Tito Prieto

IMDb beoordeling: 5,4 (516)

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Togo

Togo is een autobediende in de hoofdstad van Uruguay. Ooit was hij een veelbelovende bokser, maar door een auto-ongeluk is Togo kreupel geworden en leeft hij op straat. Tot overmaat van ramp zit zijn dochter in een opvanghuis voor herstellende verslaafden. Togo wordt gerespecteerd door zijn buren en leeft van de fooien die hij krijgt voor het parkeren, verzorgen en wassen van hun auto's. Zijn standaard routine wordt echter verbroken door Mercedes, een tiener uit de hogere klasse die een vreselijke relatie met haar ouders heeft, en drugsdealers die dicht in Togo's gebied hun gang gaan. Met zijn vuisten en wandelstok als wapens laat Togo niet over zich heen lopen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van filsurs

filsurs

Vermakelijke film....wat je mag verwachten vanuit de Spaanstalige filmcultuur. Heerlijk kijken met een bakkie chips en een biertje of colaatje...of wat je ook wilt eten of drinken

avatar van lang pee

lang pee

Dit is helaas geen al te beste film, ben meestal niet gek van Spaanstalige films en series. En ja de dakloze, Diego Alonso doet dat gelukkig nog goed, maar de film kan mij totaal niet boeien, en ik moet weer de mensen van Filmtotaal gelijk geven een kleine 1,5 op 5, en dan vooral voor Diego Alonso, want inderdaad de overgangen van de scenes zijn ook nog eens slordig.....snel vergeten ...ik heb vooral van ellende op mijn lip gebeten