Harry Haft (2020)

Biografie

geregisseerd door Barry Levinson
met Billy Magnussen, Ben Foster en Danny DeVito

De film volgt Harry Haft, die wordt gedreven door zijn liefde voor een vrouw om de onvoorstelbare gruwelen van de Duitse concentratiekampen te overleven. Een SS-officier dwingt Harry tot de dood te vechten tegen medegevangenen in gruwelijke gladiatorenwedstrijden. Harry ontsnapt uiteindelijk en komt naar New York. Achtervolgd door zijn herinneringen en schuldgevoel over zijn overleving, neemt hij het op tegen bokslegendes, zoals Rocky Marciano, in de hoop dat zijn naam zal worden opgemerkt en hij zijn eerste liefde weer zal vinden.